Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Er ekstremt trøtt og sliten for tiden. Folk bemerker det på jobb til og med. At jeg ser blek og trøtt ut. Har 2 små barn hjemme som krever sitt, full jobb og mann som jobber mye kveld. Pluss jeg er gravid i 5 mnd. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Må jo tenke på den lille også. Noen som vet om dette er grunn nok hos legen til å sykemelde seg??? Har en nokså gammaldags lege så det skal en del til for å få sykemelding.......
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det er det faktisk. Det er ikke barebare å være gravid, og med det tempoet som kreves av jobben er det vanskelig å fungere optimalt. Snakk med legen din. Jeg ble sykmeldt i perioder pga høyt arbeidspress og barn hjemme. Lå jo bare og sov da jeg var hjemme. (like greit, for jeg var sint og sur når jeg var våken..) Klarte ikke ta meg av hverken det ene eller andre, men etter et par små pauser er jeg nå tilbake i full jobb og satser på at det holder fram til termin denne gang, evt gå redusert. Mye bedre enn å kjøre seg selv og familien sin helt ned før man blir 100% sykmeldt i lange tider. Lykke til.
blond Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hvis du ikke kan utføre jobben din forsvarlig (hjemme eller ute) eller får stressymptomer kan du nok det. Det er uansett legens vurdering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå