Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk slått den myke delen av hodet på dattern min ( 3mdr) inn i murveggen da jeg skulle sette henne ned i skråstolen. Hun gråter ikke - men hva skal jeg gjøre????

Åhh....bør få worst mother of the year - prisen :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veslegutten min (2,5mnd) sparket ifra på stellebordet og dunket hodet ganske hardt inn i veggen i går, han gråt ikke - og jeg har heller ikke merket noe i ettertid, så jeg tror nok det går bra.. :)

Det er jo litt beskyttelse i fontenellen selv om det ikke er bein der... er masse vann i mellom og sånt...

Tror det går bra jeg :)

Skrevet

Ok - er ikke overbevist og hun sover nå! Er og sjekker henne hele tiden men må si jeg er ganske bekymret:-(((. Ingen tegn til kul eller no!

Skrevet

Fontanellen er jo ikke stor da. Så om du ikke har slått en spiss kant inni der, så er det ingen fare. Hadde hun slått seg så hardt at det var fare på ferde, ville hun enten blitt bevisstløs, eller grått av smerte! Slapp av, sikkert ingen fare. Men er du i tvil, kan man alltids ringe legevakten!

Lykke til

Skrevet

Tusen takk for hurtigt svar :-) Jeg tror nok det gikk bra - hun smilte iallefall da jeg la henne i sengen sin. Og hun puster normalt, beveger på seg når jeg rører ved henne i sengen sin nå. Så jeg fortsetter å sjekke henne hele tiden og ser det an litt til

Skumle greier.....:(

Skrevet

jeg fikk høre fra hs at det skal bra til for at de skader seg i hodet. men et tegn på at de har slått seg for mye og burde oppsøke hjelp er viss den myke delen på hodet var presset opp over. viss du skjønner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...