lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 tenke å lage kake til bursdagen min på lørdag, lurte på å lage kydderkake, og fant en oppskrift hvor det skulle være tyttebærsyltetøy i deigen... noen som har prøvd dette og vet hvordan det er i forhold til å ikke ha det i?
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har kun laget kryddermuffins som er tyttebærsyltetøy i, og har selv vært skeptisk da jeg ikke kan fordra syltetøy. Men de er bare helt fantastiske!!!! Saftig og godt og nyyydelig smak!! *fikk lyst på* Go for it:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 da må jeg kankje prøve det;) Hm, smekka sammen en banankake nå, den holder seg nok ikke helt til lørdag, og må nok desverre/heldigvis spises opp i dag. Hadde noen bananer som lå i veien på beken... Må nok bake krydderkaka i morgen da, eller lørdag...
321 Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Noen som har en god oppskrift på krydderkake? har aldri laget det, men det er jo såå godt:O)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 google det, så finner du mange. Aner ikke om en god, har aldri bakt den før.
Lillesnuppis Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Åååå jeg fikk lyst på krydderkake nå. Eller kake i det hele tatt. Krydderkake med ett glass iskald melk er bare døds godt da :-) Tror jammen jeg må lage en kake i morgen jeg, men da blir det gulrot kake med masse god ostekrem :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 - er sinnsykt godt,ELSKER KRYDDERKAKEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Lillesnuppis Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Jeg hørte deg helt inne på en annen link jeg Kine. Sånn som du skrek at du elsker krydderkake Hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå