Berta_78 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 80 dager igjen i dag, kjennes som jeg skal sprenge. Har egentlig ikke fått ordentlig mage før de siste par ukene, og jo mer magen vokser, desto mindre sulten er jeg. Er liksom som om det ikke er plass der inne, jeg blir ubehagelig mett av ingenting. For noen uker siden måtte jeg slutte å spise når jeg følte at det var fornuftig, jeg hadde ingen metthetsfølelse i det hele tatt. Men nå er det å dekke dagsbehovet en kjempeutfordring. Noen andre som har det sånn? Eller gode tips? Tusen takk :-)
Anette_23 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 er helt vanlig og få mindre matlyst utover i svangerskapet, da bebisen ligger og presser på magesekken.=)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Tror nok det stemmer ja. Jeg er i uke 33 og har ikke like god matlyst lenger. Fikk "tilsnakk" av sambo i dag fordi jeg ikke hadde spist annet enn en porsjon havregrøt til han kom hjem i dag kl 16.30. Var rett og slett ikke sulten jeg! Kjente havregrøten i halsen fortsatt..... Må kanskje tenke på å spise lite, men ofte.....
Supermamm Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Det hjelper å spise etter klokka, spis med max 2-3 timer imellom og ikke så store mengder mat av gangen. Jeg spiser mange måltider i løpet av dagen, feks et par knekkebrød, et par brødskiver eller 1 yoghurt og en frukt. Det hjelper veldig, blir aldri ubehagelig mett og har sluppet unna halsbrann så langt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå