Randis Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Som sagt.. tante rød er kjip. Kunne gjerne holdt seg bort i noen måneder nå. Til dere alle på forumet her faktisk, ikke bare meg. Litt molefunken etter at hun satte inn for fullt idag.
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 huff, du kom etter du også ja! vi får bare håpe den gir seg fort og kommer igang igjen snart.
fru H Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Det har du helt rett i. Jeg venter enda på at jeg skal bli ferdig med min (hatt den i 22 dager nå) men tror jeg må smøre meg med tålmodighet noen dager til virker det som. Vil mye heller ha el....... Er en hormonforstyrrelse jeg har visstnok sa gyn på tirsdag, ikke farlig, men jeg synes jo det er litt farlig når jeg da antageligvis ikke har el hver gang. Dritt!!
Randis Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg håper jeg er igang i gemet fort ja. Festen med tante varer vel 7 dager til ende. 22dager med tr må være pyton. Håper det klaffer når du slutter å blø. Det er dritt med den tanta der.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Bedre å få den og begynne på ny pp enn å ikke få den i det hele tatt (og bare negative tester)! Kjedelig, ja, det skjønner jeg, men da er det jo bare å satse for fullt igjen snart! Håper det klaffer for dere da!
scoobydo Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 TR er kjip ja... får prøve hardt begge to denna mnd og satse på en februar baby har heldigvis begynt å avta litt her..
Randis Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 Vente å ikke få mensen og bare negative tester er mye verre. Til å bli sprø av, ja. Håper du får positiv test snart da. Jobbe for alle penga neste mnd nå. Bare å se på "kailln" med rosa skylapper om ei ukes tid. Mye kveldsarbeid og se frem til.
scoobydo Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Han er vel like gira som du på at det skal klaffe?! I dag har eg værtp å Ikea og kjøpt Pax garderobe skap! Var en særdeles dårlig ide å skulle gjere det aleine, da dei e skiit tunge og 2,4 m høge... :S Men fikk dei i hus, men fikk seff ikkje til å montere dei då det kreve to stk!... Såååå sur man kan bli av sanne ting hehe... Har fri dag i dag og då må ALLE ting gjerast... har malt to krakka og som eg skal bruke til blomsterbord ka du jobba med randis?!
Randis Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2008 Høres ut som meg på ikea, du. Jeg er sykmeldt fra prix. Jobbet på domus interiør på city syd, men fikk ikke igjen stillingen min tilbake etter minstemann kom til. Ja, jeg vet at jeg har rett på det. Er syk og klarer ikke å kjempe for sånne ting akkurat nå. Gammelsjefen min hadde hørt om det og ringte å lurte på om jeg ville jobbe hos henne på prix til jeg fant noe annet. Klarte å jobbe to uker før jeg måtte bare sykmelde meg. Og nå har jeg vært sykmeldt siden september. Ike utsikt til å bli bedre heller. Typisk at jeg ble kallt inn på intervju på to drømmejobber like etter at jeg ble sykmeldt. Hadde ikke sjangs til å takke ja. Kjedelig.
scoobydo Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 ah... utrulig kjedelig da... fare for at du havna på attføring da eller?! Ingenting anna du kan gjere!? Typisk at man blir kalt inn på drømmejobba når man ikkje kan eller ikkje klara... ! Dei veks jo heller ikkje akkurat på tre... ! Driv å prøva å finne en som eg kunne tenkt meg... men er ingen som frista akkurat no!... Bortsett fra en... som eg ikkje gidd å søke på fordi eg ikkje vil kunne fungere der om eg blir gravid.. og då er detl iksom ikkje vitsi heller!
Randis Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2008 Havner nok på uføretrygd etter rehabiliteringåret, men ikke for alltid. Har fått diagnosen ME. Kronisk utmattelses syndrom. Skal bli frisk igjen. Har bestemt meg for det. Ikke noe vits i å søke en jobb en vet en ikke fungerer i om man er svanger nei. Hva jobber du med?
scoobydo Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 fikk du den etter du fikk nr 2?!... Hørt at det er noen som kan få det etter store omstillinger i livet... feks når mannen blir akutt syk osv osv... Er utdannet barnevernspedagog + at jeg har en treårig ledelsesutdanning... som jeg ikke har brukt Jobber som miljøterapeut i bolig... hadde lyst å søke en teamleder stilling, men det var med autister og kan ikke jobbe med utagerende atferd når man er gravid...
Randis Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. mai 2008 Har nok hatt det siden jeg var ungdom. Har ikke hatt diagnose på det før nå. Ble mye verre ifjor når jeg begynte på jobb. De vet ikke hvorfor jeg har fått det. Det de vet er at jeg har hatt kyssesyken og hjerneblødning fra en hjernerystelse. En av de sier kan være sannsynlig at kan være starten på min ME. Du får søke ivei. Finner plutselig en drømmejobb skal du se. Miljøterapeut i bolig er ikke så dumt det heller, men som du sier så får du ikke brukt din utdannelse. Jeg drømmer om videre utdannelse når jeg blir frisk igjen. Har egentlig lyst på master i industridesign, men ser at det kanskje kan være langt å strekke seg med to og forhåpentlig tre barn snart. Utennom at jeg ikke er iform til det nå. Er lov å drømme så lenge man er realistisk.
scoobydo Skrevet 23. mai 2008 #14 Skrevet 23. mai 2008 Vet veldig lite om ME... men det slår ut i perioder som MS eller er det konstant?! Nei, trives veldig godt.. men kunne godt tenkt meg litt mer faglige utfordringer! Alt går om man tar det over lengre tid Trenger jo ikke å ta en master på normert tid... Alltid lov å drømme, er viktig det og... ellers har man jo ikke noe å strekke seg etter...
Randis Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 23. mai 2008 ME er mere konstant enn MS, går i perioder og i dagsfom, timesform. Er i ganske dårlig form nå slik at dagene er mere lik. Synes at det å trives på jobb er det viktigste jeg. Utennom det vil jeg gjerne ha utfordringer og noe å ta tak i. Har lurt på om jeg skal ta ett og ett fag fra grunnåret først. F.eks pedagogikk, matte 1 og slikt. Må ta ett halvår på HIST med oppfrisking først da med matte, kjemi og fysikk. Og det er jeg ikke iform til nå. Lenge siden jeg gikk på skolen. Hvis jeg begynner med pedagogikk og slike fag så kan jeg gjennomføre når jeg blir litt bedre form.
scoobydo Skrevet 23. mai 2008 #16 Skrevet 23. mai 2008 Ok, er ingenting man kan få som kan hjelpe mot det?! En kompis av sambo var til utredning nå for legen trodde han hadde ME!.. joda... trivsel er selvfølgelig viktig.. trives veldig bra sammen med arbeidskollegaer, men jeg kjeder meg fort når jeg ikke får nok utfordringer! Er litt på utkikk etter ny jobb, mn om jeg blir gravid nå denne mnd så tror jeg at jeg venter til etterpå!.. Alle der jeg jobber nå vet jo om at jeg mistet osv osv så det er litt lettere Pedagogikk er nok litt lettere å begynne med en matte, kjemi og fysikk ja.. Det krever jo ennå mer innsats...
Randis Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. mai 2008 Ingenting hjelper. Håper kompisen hans har noe annet som går å behandle. Skikkelig "rævva" form idag. Blør som bare det. Blir vel slik imorgen og, men etter det håper jeg at det blir bedre.
scoobydo Skrevet 23. mai 2008 #18 Skrevet 23. mai 2008 Blødde som bare det dei første dagane eg og.. men no har det heldigivs gitt seg... Virka som den er over for denna gang snart Blødde mykje i tre daga... utrulig ekkel følelse...! Men håper det var siste mens på ei stund!... I dag har leiligheten komt ut på finn og Visning neste helg... Snart sambuara...
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 24. mai 2008 #19 Skrevet 24. mai 2008 Yes!! nå er mensen over. da er det bare full gang framover og håper det klaffer!! Håper den snart er over får dere også, og at det klaffer med en gang. Men jeg som ikke har tålmodig og skal vente en mnd på ikm kan jo være morsomt!
Randis Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 25. mai 2008 Stå på fremover, ja. Mensen er litt bedre her idag. Jeg hadde ikke kastet testen fra 17.mai. Tok den ut av skapet idag. Tror du ikke den hadde to streker på seg.. Ja, ja, sånn er det når jeg hiver den ifra meg etter to sekunder. Kan være like greitt når det gikk som det gikk.
scoobydo Skrevet 25. mai 2008 #21 Skrevet 25. mai 2008 ah... kjipern da... kan jo være grunnen til at mensen ble så kraftig?! Sluttet helt å blø på fredag, men i dag begynte det igjne ... har av og til litt "etterblødninger"... utrolig provo!.... Bra at den dabber av litt da...
Randis Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 26. mai 2008 Hei og hopp. Regner med at siste dag for tr er torsdag. Så etter det er det bare å jobbe for en sak. Kjipt med etterdønning blødning da. Endelig er mensen ferdig og .... ops nei, ikke likevel.. Har dere hørt om det er interesse for leiligheten deres? Blir spennende i helga å se om den blir solgt, og for hvor mye.
scoobydo Skrevet 26. mai 2008 #23 Skrevet 26. mai 2008 Var en som hadde ringt med en gang den var lagt ut... ikke hørt noe mer... Håper bare det kommer noen på visning blri godt å bli ferdig med den... neste PP skal den sitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå