mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 glapp silen ned i kjelen så spruten sto... helt rød på deler av magen med et par blemmer... noen tips....`?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 har ikke det hjemme... er det noe annet jeg kan bruke...? kan sende sambo ut å kjøpe litt senere, men hjelper lite nå..
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 kom på en ting til, morsmelk hjelper også. men vanskelig når man ikke har det da, dessverre
Pusur_mor Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 unngå å ta hull på blemmene. Væsken inni beskytter såret mens ny hud dannes. Legg en kald klut over til du får tak i noe å ha på. Aloe Vera er nok det beste. Vet noen bruker Eurax på brannsår, men tror ikke det er anbefalt å bruke av gravide. Ring på legevakten om du er usikker ( gratis for gravide). Blemmer = 2. grads forbrenning. Lykke til og god bedring.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 har lagt på klut... får vente til sambo kan kjøpe med aloe vera... er bare et par blemmer, men svir godt på den tynne huden på magen... den lille inni magen må jo selvfølgelig også sparke "på" såret også... ikke så behagelig det heller, men må bare tåle det når jeg er så klønete...
Mops7 Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Jeg brant magen min for en stund siden også, og hadde isbiter på.. Vondt, men tror det hjalp.. Hjelper vel bare like etter though. Jeg smurte meg etterpå jevnlig med aloe vera, og siden med feit hudkrem. Ser nesten ikke noe til det nå, enda mange sverget på jeg ville få arr:)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2008 har ikke aloe vera, men fant ut at jeg hadde vitapan... brukte det da det også kan brukes på spedbarn ved solforbrenning... feit salve.. renset med pyrisept først siden jeg tok den første kluten jeg fant når jeg stod ved vasken... oppvaskkluten var ikke helt rein..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå