foxylady Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Min datter på 9mnd har hatt litt atopisk eksem. Nå har hun fått noe som kan minne om myggestikk eller blemmer som er i felter på mage, rygg og armer. det er også veldig rødt rundt disse "stikkene", det virker ikke som dette klør og feltene kommer og går, hadde masse på ryggen i et par timer før det forsvant igjen.. hadde også et felt som dekket hele kinnet.. er det noen som vet hva dette er? håper noen kan hjelpe meg! litt vanskelig å forklare dette, men håper noen skjønner hva jeg mener:)
BlåklokkaVest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 For meg høres det ut som elveblest. Kan få det hvis de reagerer på noe. Har du fått en del informasjon om klær og vaskemidler? Det var først hos hudlegen jeg fikk vite at sønnen min burde bruke hvite bommullsklær innerst. Mørke klær kunne irritere eksem sa han. Tro det eller ei, men min mor er faktisk allergisk mot mørke klær! (Rettere sagt fargestoffene).
foxylady Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 oj.kan man reagere på mørke klær også.. takk for svar!! jeg får ta en tur å sjekke det hos legen. hva er egentlig elveblest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå