Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Uavhengig om dere har barn eller ikke. Noen som er venn med eksen for eksempel?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Nei, jeg er ikke venn med eksen. Skulle ønske jeg var det, for dattera vår sin skyld. Andre "x-er" kan jeg fint snakke med, men ahr ikke noe slavisk kontakt
blittmamma07 Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 når jeg kjøpte meg tomannsbolig med min nåværende mann hadde jeg 2 x-er her til å hjelpe til med flytting og oppussing. en har jeg barn med. gode venner alle sammen
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 BF er jeg venn med, men en ex mellom han og min nåværende samboer er så vidt vi hilser. Bare blitt slik..skilte ikke som uvenner heller..men bare rett og slett blitt sånn. Skulle ikke tru vi har vært sammen..Varte bare et lite år da. Han som dumpa meg, for så å vil ha meg tilbake igjenn for så å dumpe meg igjenn og så ville ha meg tilbake, men da sa jeg NEI. Han er enda singel hehe
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 En x er en x. Ingen grunn til å omgås de etter at det er slutt. Komuniserer kun om barnet vi har felles.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Det er litt forskjellig, venner med mange av mine x'er =) Har barn med ene, han hadde jeg nok ikke hatt kontakt med den dag i dag om det ikke hadde vært for at vi har barn sammen. En x av meg skal faktisk være gudfar for mini i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå