Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg blir litt forvirret her altså, det ser ut til at ingen er bare den de gir seg ut for og at alle har et nick ekstra og jeg skjønner ikke at dere skjønner hvem som er hvem. Jeg klikker på nickene og noen ganger kommer det frem hvem folk egentlig er men ikke alltid. Blir dere ikke redde for at noen kan være ulv i fåreklær? Jeg nøyer meg med å være bare meg en stund jeg er det greit eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg skjønner ikke noe jeg heller, om det er noen trøst:-D
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er bare meg og ingen andre. Mamma på 42 som synes dere er morsomme og vil være med å leke. Bor midt i landet og skuer utover riket etter lek og moro og på den måten fant jeg dere.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, nå om dagen så skjønner jeg egentlig ikke en dritt av hvem som er hvem, men hva gjør vel det - for moro er det lell:-) Tjolahopptjolaheitjolahoppsansa!!! Om ulvene ønsker å kle seg ut i fåreklær, så er det helt greit, bare de er snille og greie:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå