Gå til innhold

i natt kommer sambo og nemi :-))


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så kult at dattera di heter Nemi, du er skikkelig gjennomført :) Nydelig navn!

Skrevet

Så deilig at de endelig kommer hjem, nå har de vært borte lenge!

Skrevet

ja,nå er det jaggu med på tide :( vært borte 2 1/2 uke *snufs* savner de begge så.. blir kjempespennende å se åssen nemi reagerer på meg da..

Skrevet

hun heter Nemi Isabella og jeg er kjempestolt av både henne og navnet ;) mange som har reagert på det men jeg bryr meg ikke særlig.. og hvis hun ikke vil ha det navnet kan hun bare kalle seg isabella :D

Skrevet

Har de vært borte 2,5 uke? Hvor har de vært?

Nemi Isabella er bare nydelig.. :-) Både jenta og navnet! (måtte titte på profilen)

Skrevet

Det navnet likte jeg også :) Nemi :)

Ser du har 2-jenter ifølge nicket. Hva heter ho andre? bare nysgjerrig siden hun hadde så fint et navn

Skrevet

Tror hun andre heter Victoria. Mente jeg leste det en gang.. Men var ett navn til =)

Skrevet

sambo og snuppa har vært hos farmor og farfar på tur :) vi trengte en pause fra hverandre så da reiste han til hjembyen sin 8 timer herfra :/

 

jentene mine heter Nemi Isabella (eldst) og Victoria helen (født 05 april 08 :)

 

 

Skrevet

nydelige navn på begge to :)

 

Jeg venter en gutt og har to jenter fra før, så jeg hadde ingen planer om å kopiere da ;)

Skrevet

hehe,går bra det ;) er lov å spørre! var på butikken en tur derfor tregt svar :P

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

åå kan tro du savner datteren din! Jeg tror ikke jeg hadde overlevd 2 1/2 uke borte fra datteren min nei:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...