Gå til innhold

Sete "nr. 3".. Maxi Cosi Rodi XR..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når minste må ut av 0-13kgssetet, kommer hun til å overta BeSafe iZi Combi XL'en som største har hatt som sete nr. 2. Største veier 14 nå, oh minste 5, enn så lenge, så da vil jeg tro største hat tippa 15kgsgrensa før minste må ut av babystolen..

 

Det jeg ¨nå lurer på, er om Maxi Cosi Rodi XR er et ok sete? Det er en vanlig beltestol, om jeg ikke tar helt feil.. 15-36kg, med hvilestilling. Er dette greti som sete nr. 3? Finner ingen nyere bilstoltester, så da får jeg spørre dere med erfaring...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI har det, og synes det er bra.

 

Har ikke tenkt over noe ved det som jeg ikke liker!

 

(Men den liggestillingen har jeg aldri prøvd på, forklar meg gjerne hvordan det funker...)

Skrevet

har du sett det omskrevet i noen tester?

Skrevet

Vi har også det til eldste og er veldig fornøyd!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...