temi & keli Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Når minste må ut av 0-13kgssetet, kommer hun til å overta BeSafe iZi Combi XL'en som største har hatt som sete nr. 2. Største veier 14 nå, oh minste 5, enn så lenge, så da vil jeg tro største hat tippa 15kgsgrensa før minste må ut av babystolen.. Det jeg ¨nå lurer på, er om Maxi Cosi Rodi XR er et ok sete? Det er en vanlig beltestol, om jeg ikke tar helt feil.. 15-36kg, med hvilestilling. Er dette greti som sete nr. 3? Finner ingen nyere bilstoltester, så da får jeg spørre dere med erfaring...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 VI har det, og synes det er bra. Har ikke tenkt over noe ved det som jeg ikke liker! (Men den liggestillingen har jeg aldri prøvd på, forklar meg gjerne hvordan det funker...)
temi & keli Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 har du sett det omskrevet i noen tester?
tøffereentoget Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Vi har også det til eldste og er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå