Har to herlige gutter! Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 er det tidlig eller hvordan er det med deres baby? mini ligger og hyler av glede, på morningene og sånn innimellom når han ligger alene..men med en gang andre enn mammaen hans kommer blir han stille...
Mitzy Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jenta mi igger og prater med seg selv, sparker i beina og kaver med armene helt til jeg våkner og da hun hører stemmen mi så smiler hun fra øre til øre. Koslig og våkne til i motsettning til en sur mann som må på jobb,hihi
Har to herlige gutter! Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 hahaha akkurat likt her og..han smiiler når jeg gløtter på øynene..mens mannen er grinete for at han ikke får sove mer pga masse leven fra oss hehe
Mitzy Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, ja vi er heldige vi. Og da vi har kost oss litt, pratet og fått litt morgenpupp så sovner hun igjen ett par timer. Så kan vi bare ligge litt til. Men etter det er det opp og hopp altså. Ser sambo titter litt missunlig på oss klokken 06.00 om morgenen og må HVER dag påpeke hvor mye han gleder seg til pappaperm i 6 uker:P Skal jo være hjemme selv jeg for jobber på skole og de har ferie da han har perm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå