♥Mammatil3små♥ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hei:) Våknet av rier natt til i går, gikk og tok meg en laaang, varm dusj for å se om de forsvant av d(har hatt litt maserier i d siste, så ville være sikker på att d faktisk var rier). Ventet ett par timer ,før jeg ringte til jordmor- da var d ca. 4 min. mellom riene. Fikk komme på kontroll og hun sendte oss videre til sykehuset(3 cm. åpning). kom inn på sykehuset ca. en halv time etter ,og da var åpningen 4 cm. Noen timer senere var den 5 cm. Så ble riene svakere,og 14 timer etter de begynte stoppet de helt opp!... Jeg måtte være på sykehuset over natta for å se om d startet igjen, men d gjorde d ikke! ,så i dag tidli fikk vi reise hjem... Slimproppen gikk for ett par timer siden, så d er jo kanskje ett bra tegn:) Noen som har opplevt noe lignende? Og hvor lang tid gikk d før fødselen startet igjen?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Huff. stakkars deg! kjedelig å bli sendt hjem igjen. Ønsker deg uansett lykke til!
Supermamm Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Dytter denne opp jeg:) Har det skjedd noe mer?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Har du hørt.. for noe utrolig kjedelig! Men, siden slimproppen gikk, kan det jo hende det setter igang igjen snart! Lykke til, du får holde oss oppdatert!
♥Mammatil3små♥ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Takk:) Her skjer d lite... har hatt noen sterke kynnere bare,men ikke noe mer ennå iallefall... Håper d snart begynner igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå