Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg skulle ønske det ble slutt på å ta av prislappene på gaver man gir bort, og jeg skulle ønske det ikke lenger var frekt å spørre om prisen på gaver man får. Jeg skulle ønske at den normen som sier at man aldri spørre om prisen på gaver man får, og at man alltid skal skjule prisen på gaver man gir bort - at den normen ble avskaffet og snart ikke gjaldt lenger. Hva syns dere om dette? Hva syns du om at jeg drømmer om normendring i samfunnet her?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Du har det bra artig her inne du..
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Har du noen gang høt om uttrykket: det er tanken som teller????? Personlig så driter jeg i hvor mye gaven jeg får har kosta. Å skal jeg til noen med gave så spør jeg gjerne om at det er noe spesiellt de ønsker seg. Du er rar du nøffemor!!!
Krusemynthe Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Godt du har litt å bruke tida di på. Hvorfor vil du vite prisen på ting du får? Vi trenger normendringer her i landet - helt klart - men kanskje på litt mer betydningsfulle områder.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Hva er poenget med det da??
Mrs. Bouquet Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Jeg syns du skal stå på for å få ønsket ditt om den normendringen til, stå på! Det vil bety veldig mye for samfunnet....
Musseknapp Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Stå på for normendringer, Nøffemor! Og nå er jeg like lite sarkastisk som gresset er blått... Fått noen flere kommentarer på sløyfene i håret, forresten?
Gjest stockholms tjej Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 ha ha ha hon har de gøy her.....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå