Gå til innhold

BLI GRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Har strevet mye og i mange år med å bli gravid... Styra med inseminasjoner og prøverør.. Men så kutta vi ut alt dette , så begynnte jag med å ta mange Bivoson tabletter i dagene for og under eggløsning.. tjo ho ble gravid med en gang.. Har funka to ganger nå... Håper dette kan hjelpe noen av dere... Gleder oss masse er i uke 28 nå og i kveld skal vi på 3D ul... Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, dette er jo intressant!

Gratulerer så mye med spire nummer to og så flott at det ordnet seg for dere!

Kan du fortelle litt mer om disse tablettene? Hva er det? Hvor kjøpes det?

Skrevet

Hei... I utgangs punktet er det slimløsne tab som brukes ved forkjølelse og tett brystkasse med mye slim.. Men de har også en slim løsne effekt i alle organer i kroppen som inne holder slim. Deriblant i kvinners underliv. Det blir da lettere for sæden og slippe igjennom livmor sekretet!! De selges på alle apotek og er resept frie.. Jeg kjøpte tab da jeg synes det var det beste finnes også i flytne form..Jeg brukte BIVOSON 8 MG TABL... Tok de noen dager for og under eggl... Tok ca en 4 tab om dagen.. Enkelt og problemfritt.....

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Dette var et godt tips! Har EL om et par dager og skal dra å kjøpe nå=)

Skrevet

Ja løp og kjøp start med dem i dag.. Håpe på fulltreffer for dere denne mnd.... Gul eske står under forkjølelse på apoteket....

Skrevet

Tusen takk skal du ha! Nå har jeg stappet i meg 4 tabletter! =)

Skrevet

SUPERT.... Kanskje bli det en liten spire denne mnd.... Lykke til...

Skrevet

heilu, jille du e så slenge ud din personlige erfaring!!!

hvilken dag i syklusen begynnte/sluttet du på dem???

toppers med dette!!!

Skrevet

HEI.. En par dager før og sikkert et par tre dager etter eggl.... Det virka for oss ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...