happy_boy07 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 vet dere om det er gode priser paa soveskinn, voksiposer, ullplagg, bilstoler, tripp trapp stoler etc? finnes det noe oversikt over hva det er tilbud paa under messa?
Knøttefrøken Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 er likste over utstillere på messe siden... men ikke om aktuelle tilbud tror jeg....
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Mulig det kan være messepriser på div ting, men så koster det en formue komme inn der og. Kjøpte en vogn i fjor, og fant ut etterpå at den vognen kostet oss mer på messa, enn i butikken. PGA inngangsprisen for 3 ! ALT sånt skulle vært gratis inngang...... INGENTING er billig på sånne messer... Beklager agresjonen her, men ble litt revet med et øyeblikk...ehh.. Men håper du finner noe som er billig, og ikke glem det du betaler for komme inn:) Lykke til!
* en liten prinsesse * Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet hva inngangsprisen er?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Det er 30 % på både odenwalder og tripp trapp, 50% på bleiebøtte, gode tilbud på mange populære vogner, veeeldig gode tilbud på flere maxi cosi stoler og izi combi, tilbud på seng med madrass, og maaaasse andre tilbud også. Og dyrt å komme inn??? man er litt kravstor om man synes det mener nå jeg, 15+0 for voksen og 70 for barn over 3 år (barn under er gratis).. Man kan også få familiepris for to voksne og to barn til 350 kr. Når man tenker på alle tilbud og all morro for barna synes jeg faktisk det er ganske rimelig jeg Vi skal kjøpe odenwalder og bilstol, på dette sparer vi rundt 1000 kr, vi må betale 300 for å komme inn så da har vi fortsatt spart 7000 kr samtidig som snuppa får oppleve masse morro
Den lille prinsesse Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes ikke det har vært noe særlig tilbud der, verken i år eller de 2 siste årene. Men jeg drar for det, og jeg får alltid med meg noe hjem ! I år skal jeg dit primært for å kjøpe klær til jentene, ser de har Claire til 50 % det er jo endel å spare, ellers så er det 20 % på de fleste stand. Tilbudene er jo ikke noe særlig å skryte av, sparer endel på OTH vognen da. Den er vanskelig å finne på tilbud ellers, resten av varene er ofte på tilbud ellers i året. Men utenom det, så er det kjempeartig på messen. Jeg skal dit imorgen med lille og en venninne med sin lille. Deilig å være der uten en stressa mann og grinete unge, så mamma kan se ifred. Skal se på bæredemo og shoppe litt !! Kanskje blir det en tur med mann og barn til helgen, vi får se...er alltid så mye kaos, og eldste snuppa er ikke så glad i kaos = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå