Gå til innhold

Er så lykkelig og glad etter UL time!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi,alt så bra ut med den lille som ligger i seteleie.Vært noe bekymret og tok en ekstra UL for sikkerhets skyld.Ble så lettet og koser meg med den lille i magen.Den sprellet og var svært så aktiv.Og legenantok ei tulle selv om det var vanskelig å se.Og i tillegg sa legen at vi søker ks ved neste time i aug(pga rupur sist fødsel).Måtte bare få ut litt glede jeg jenter.Masse,masse lykke til alle sammen og kos dere med underverkene i magen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å høre:) Hvor langt er du på vei? Vet du kjønn?

Imorgen skal jeg til UL, er spent. Jeg skal ha planlagt k.snitt, og er spent på om jeg får vite dagen i morgen eller om jeg må vente nærmere termin før jeg får vite datoen..

Skrevet

Hei Kokkelimonke og takk for det.Jeg er 19+2 på vei idag.Legen ville ikke si sikkert mht kjønnet da fosteret ligger i seteleie.Vanskelig å se men han ville tro det er ei jente.Kos det.Har ei tulle på 22 mnd fra før.

Hvor langt er du på vei?Førstemann?Noe spes grunn til ks?Når har du termin?Lykke til på Ul i morgen,det blir stas!!!!

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg er 18+5 idag. Har termin 20.okt. Dette blir 3 barn her i huset. Har en gutt fra før som ønsker seg en liten bror og ei jente som ønsker seg en liten søster. Så blir veldig kjedelig å måtte skuffe en av dem.. He he:) Men heldigvis kommer barn fort over slike ting..

Jeg skal ta k.snitt pga jeg har for trang bekken fra symfyse til haleben. Ble akutt med førstemann. Så tok de røntgen. Så ble det planlagt med andre mann. Og etter to k.snitt kan en ikke føde vaginalt. Så her blir det k.snitt selv om barnet kommer så tidlig at det hadde vært lite nok til å komme seg ut på egen hånd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...