cocochin med to små Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Er på utkikk etter gravidklær, først og fremst jeans/bukser. Var på lindex, h&m og polarn & pyret på s&s i dag.. men de har jo ikkeno mindre enn S/36. Jeg er vel en slags xs/34, noen som vet hvor de har gravidklær i små størrelser/som er små i størrelsen? Helst ikke kjempedyrt.
Berta_78 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Finnes ikke. Kjøpte noe tidlig i graviditeten som jeg trodde jeg ville vokse inn i, men det har ikke skjedd i uke 29. Det er likssom som om de tror skulderbredde, armlengde og bredde på ryggtavle også vokser... Bukser i str 36 på Zara er ok nå som rompa har vokst (er som deg 34 til vanlig), men topper er og blir for stort. Bra at moten er "gravid" nå, jeg kjøper bare lange vanlige topper, skjorter og gensere. Ellers kjøper jeg vanlige jeans som er veldig lave på live en størrelse eller to større enn jeg pleier, og så har jeg lange singleter nedi. Tror jeg skal kjøpe bellyband nå.
doffine Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Ta en tur på solo. Der mener jeg størrelsene starter på 32..
doffine Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Litt kjapp på knappen... det er ikke gravid klær, men du kan kansje finne noe alikevel der..
cocochin med to små Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 ok. takk. har ikke problemer med å finne klær i det generelle, det er gravidbukse jeg ikke finner. forrige graviditet fant jeg en bukse på lindex i 34, men de hadde ingenting nå. syns det funket dårlig med lav bukse, kanskje noe med hva slags mage man får, min var svær :S
Idun<3tosmå<3 Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 www.mamasita.no Litt dyre bukser, men de passer og er veldig fine. Jeg er en XXS. Dvs, var da, nå bruker jeg H&M sine 36... Men har ikke mange ukene igjen nå. Men det var veldig frustrerende før jeg esa litt ut nå mot slutten. Gravidklær, og spes bukser var så og si umulig å finne! Mamasita ligger i Stavanger da, men nettbutikken er fin, og tror du får retunert om det ikke passer! Veldig god sørvis.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 http://www.mamasita.no/products/skuselect.do?motherid=JK0040&pricebook=10 Dette er buksa med stor B om du er slank:)
togutter-08og10 Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Zara har noen jeansmodeller som er veldig små. (Jeg bruker vanligvis 26 tommer i jeans, i gravid bukser passer str 36 fra lindex) og jeg prøvde en gravidjeans der i str s og fikk den nesten ikke opp over leggene engang. det var den smale modellen, med rette klær. De hadde str 34 på polarn og pyret på Majorstuen når jeg så etter gravidjeans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå