Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Prinsesser de kan stinke! Alle mennesker fiser - ja det tror jeg på! Ha en riktig flott aften, ikke glem å drikk opp saften. Håper dere har fått fnise - men nå må jeg gå!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ha ha ha ha, vinke tilbake. Ikke la det bli for lenge til vi ser ditt blide åsyn igjen:-DDDD
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Da missa jeg deg da.Men vinker tilbake jeg. Velkømmen hemmat senere da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå