Mrs. icsi og småen Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Når dere handler til småen, følger dere de rådene som står, i bøker ol. Eller handler dere mer/mindre??? Jeg har handlet omtrent det som står i etpar bøker (tilpasset mitt/barnets behov selvsagt), men ser nå at jeg må ut å kjøpe flere sparkebukser.. Fikk beskjed om å ha med meg på føden, til barselhotellet, og det kan jo være greit å ha skift der + hjemme igjen.. -huff så leit... ) Har dere handlet alt forresten? Jeg er 34+0 i dag og det er leeeeenge igjen til alt er klart her i huset.. jaja..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Fulgte ikke noen handleliste sist jeg gikk gravid (første gangen) , og kjøpte i grunn det som falt meg inn når jeg gikk i butikkene og kikket. Er jo så utrolig mye flott babytøy, jeg går helt amokk jeg *flau*.. Klarte alikevel å få i hus alt som trengtes. Sparkebukse tror jeg at jeg har to stk av eller no slikt, brukte det nesten aldri.
*lillebolla* Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er 33+1 og har nesten ikke kjøpt noe... Begynner å bli litt stressa nå, så nå idag har jeg printet ut en utstyrsliste fra Babyshop, og tenkte jeg skulle få kjøpt litt i helgen. Foreløpig har vi bare vogn og bilsete, pluss den gamle sengen til mannen min som må males og få ny madrass... Og 4-5 bodyer... Så mangler maaassee! Og da syns jeg det er veeeeldig greit at andre har skrevet en liste over hva som trengs - så kan jeg heller slite med å orientere med i "merke-jungelen"... (På listen står jo bare "stellebord" - men hvordan stellebord skal man ha? Stellekommode? Etc...) Håper på å få kjøpt litt i helgen... Problemet har faktisk vært at jeg nesten ikke har hatt tid til å tenke på det! Har hatt planer hver helg og de fleste kvelder etter jobb!! Endelig har jeg en "fri"-helg! :-) (Pluss - det har ikke helt gått opp for meg hvor for 7 uker faktisk går og hvor liten tid jeg har igjen... )
KarinB Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 jeg har nok altfor mye....hihi kjøpte en del selv, da hadde jeg nok akkurat nok eller litt for lite. Så kom kusinen min med en doning klær som var kjempe fine og kun brukt på hennes baby som ble født i vinter. Tok i mot alt sammen, så nå har jeg MASSE klær:) hehe Trøster meg med at jeg ikke har brukt så all verdens med penger på det da:) Har fremdeles noe småting som mangler , er uke 34 nå. Vippestol og babcall er vel det jeg trenger mest, deretter er det meste i orden:) Svigers kommer med voggen neste helg:)
010808 og 200312 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Er 30+1 idag og har kjøpt inn stellekommode og seng. Har fått låne bilsete, vippestol å noe klær i str. 0-3 mnd. Har funnet en liste på internett som jeg går etter, kjekt å ha noe å følge etter så jeg har litt peiling på hva jeg bør ha:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå