Gå til innhold

10 august baby ble 9 mai baby...


ninnem/lykkeliten

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Jeg skulle egentlig ha jenta mi 10august, men ting forandret seg veldig fort. Jeg dro hos legen tirsdag den 6 mai, jeg var frisk som en fisk. Men hadde en dårlig mage følelse, så jeg ville bare dra for å være på den sikkre siden. Det er det KLOKESTE jeg noen gang har gjort.

Der fikk jeg beskjed at jeg hadde 1 cm fostervann på bare den ene siden, og morkakesvikt.Jenta mi hadde en vekst avvik på 34% ;(

Fikk beskjed at jeg måtte forløse henne med keisersnitt.

Jeg rakk å få to lungemodnings sprøyter før hun ble forløst. Dette skjedde på dagen 27 uker. 9mai. Hun veide bare 600gram.

Det var en tøff start og mye tårer,men hun er en tøff og sterk jente. Hun har fått navnet Isabella. Hun er så liten , men så utrolig perfekt.

Vi er på dag 13 i dag, og ting har gått veldig bra enda. Stabilt.

MEN man kan jo møte på noen nedturer, som vi håper ikke skjer.

 

Det blir 3lange mnd på sykehuset, så det blir en tøff sommer i møte.

 

Ha tro på magefølelsen deres, jeg takker gud for at jeg gjorde det..ellers ville ikke Isabella vært hos meg nå..

 

Klem Anja og Isabella.

 

Og til derer som har vært på august terff på fridays.. gleder meg til å se dere igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OJ!! gratulerer da! kan jo bare prøve å forestille meg hvordan det må føles!

Nydelig navn du har valgt må jeg si! Velkommen til verden isabella!

Og masse lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten jente. Må være utrolig tøft for dere. Håper dere har god støtte i venner og familie. Isabella høres ut som en skikkelig fighter! =)

Etter en titt på profilen din tror jeg at jeg har fått plassert deg blant alle damene! =) Håper jeg ser deg igjen på nye treff.

Lykke til fremover! Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere håper alt går bra me lille jenta di:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først av alt vil jeg gjerne få gratulere deg med lille Isabella.

Rart det der hvor fort ting kan snu seg iløpet av få sekunder.

Din lille Isabella høres ut som en ordentlig liten fighter. Hun er nok kjempe nydelig :-)

 

Har lest litt i en bok som heter "de bittesmå små kjempene." som ei venninne hadde. Den handler om premature og der står det mye bra og som kan anbefales. Hun fikk en liten gutt i uke 23+4 forresten , og han er en liten tøff gutt på 18 mndr som går som en turbo rundt omkring.

 

Utrolig bra at du følgte følelsen din! Men hvordan fant egentlig legen ut om det med fostervann og vekstavvik? Var kurven for sf mål sunket eller slikt?

Beklager hvis jeg spør om noe du ikke vil svare på.

 

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg husker deg så vidt fra første bim treff jeg var på.... :)

Trist å høre det skulle skje så dramatisk for dere, men utrulig bra at hun kjemper seg gjennom det :) Man må stole på magefølelsen sin....

Krysser fingrene for dere, håper virkelig alt ordner seg!Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Isabella!

Ja dette ble en tøff start for dere,men hun høres ut til å være en sterk liten jente.Lykke til fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann,godt at ting ser ut til å gå bra da. Håper at ting går den vei det ser ut til.

 

Masse masse lykke til videre fremover og håper at vi får noen oppdateringer fra deg fremover.

 

Varm klem fra meg til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk litt tårer i øynene her, men alt går jo fremover for dere.... krysser fingrene og håper på det beste :) Mange varme lykke ønskninger til dere.

gratulere så mye med lille Isabella :)

 

klem fra Trine

 

aka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anja,

Gratulerer så mye med lille Isabella:) Ønsker dere masse lykke til!!!!

Og håper vi sees snart på Friday's igjen!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei shnuppa!!!

Gratulerer så masse!!! ;)

Det var så godt å høre den dagen at alt var bra med henne!! Som det skrives over her, fikk tårer i øynene når du sendte sms ja..;)

Du må fortsatt ha masse lykke til med lille Isabella, det er et nydelig navn på lille jenta... Gleder meg til å se henne!!

Jeg glemmer ikke det blikket du ga meg når du fortalte hvor kos du har det med henne! Stolt av deg, det kreves mye, og jeg vet dere klarer det!

 

Mange klemmer til dere alle 3;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er viktig å stole på magefølelsen, det skal jeg huske på!! Gratulerer med jenta! :) Ønsker dere masse lykke til, og sender dere gode tanker!! :) Klem fra meg og lillegull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sá masse og lykke til i tiden fremover! Vaer sterk og stótt dere til hverandre, du og pappaen, og sá gár nok alt kjempebra for den lille jenta di!

 

Klemmer fra meg ogsá!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for all støtte ;) det hjelper meg stort gjennom disse tøffe dagene..

Ja Isabella er en tøff og sterk jente, jeg stoler på henne...

 

Jeg skal holde dere oppdatert.. vi fikk en positiv mld fra legene i dag..

Hjernen, hjerte og lungene er kjempe bra ;) og i dag veier hun 685gram.

 

Ha en god helg alle sammen

 

Klem Anja og min prinsesse Isabella..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anja :)

Flott å høre at alt etter forholdene står bra til, har tenkt masse på dere!

Kjempe fint navn har dere valgt! :)

Krysser fingrene for at alt går bra videre, og at vi om en stund kan møtes på treff med babyer alle sammen :)

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille Isabella!!

Håper det fortsatt går bra med dere! Tårene begynte å renne her når jeg leste innlegget ditt! Fikk selv prematurt (29.1 uten lungemodningssprøyter)) for et par år siden, og vet hvilken berg-og-dalbane dere er oppe i nå!! Det å skulle være på nyfødt i flere månder virker uendelig lenge, men det er en viktig tid, og den går fortere enn en skulle tro :)

Ønsker dere masse lykke til! Send gjerne en pm dersom du trenger noen og dele tanker med :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsessa di! :)

Krysser fingrene for at alt skal gå bra framover, og ønsker deg all lykke til! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

 

Godt å høre at dere har det bra :) Så bra at lege sier det ser bra ut!!!! LYKKE!! Vi tenker masse på dere!! Mikke snakker om dere hele tiden :) Hver gang vi går inn i babybutikker kikker han bare på rosa...he he. Vi kommer hjem på tirsdag og har med en liten ting til Isabella :) Ringer når vi lander.

 

Masse STORE klemmer fra sørlendingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...