Asobi Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Har nettopp kommet fra legen pga vond stortå og der ble det mistekt urinsyregikt. Trodde bare det var noe gamle menn fikk (hehe), men nå sitter jeg her da. Skikkelig vondt i tåa og ganske usikker på hva jeg skal gjøre. Noen her som har hatt urinsyregikt? Legen mente jeg kunne ta Ibux i 2 dager tross at jeg er i uke 31. Paracet kunne jeg ta 1 g per dag. Hun var veldig usikker og ville ikke si noe helt sikkert. Tok diverse blodprøver på urinsyre, leverprøver og infeksjonsprøver, men det tar ca. 1 uke å få svar. Ringte svangerskapspoliklinikken, men de ville ikke gi meg noe svar uten henvisning naturlig nok. Kanskje noen her som har opplved det og vet hva jeg kan gjøre??
EnLitenPrins Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei, jeg har hatt urinsyregikt men ikke når jeg har vært gravid. Men det er sinnsykt vondt, jeg fikk beskjed om og ta blanding av ibux og paraett. Og så fikk jeg krykker, skulle ikke belaste storetåa..hehe...
Asobi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det gjør sinnsykt vondt. Jeg har ikke turt å ta Ibux ennå. Hvor lang tid tok det før det gikk over for din del?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå