mamma >to gull Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Er det noe spesielt jeg bør tenke på/ha med? Gleder oss veldig,men tror nok det blir litt slit også..blir ikke å ligge langflat på stranda som før nei..hehe..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Skal også til syden for første gang med en 1åring.... Det jeg har fått med meg er at de må ha noe å sutte på, eller spise når man letter og lander (om du tar fly). Og noen snakket om å ta nese dråper en stund før.... Ta med en ny leke på flyet så de har noe spennende å holde på med så tiden går litt fortere... OG for all del, IKKE stress, da blir alt mye verre;o) Det kom jeg på i farta!
mamma >to gull Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Tror du har veldig rett i det å ikke stresse,som jeg kanskje har en liten tendens til å bli..Stressa for at han skal begynne å grine på flyet og forstyrre de andre,stressa om det skjer noe der nede osv..men vi er jo ikke de eneste som reiser med barn.. Ja,har med godt med forskjellig mat og så vet jeg de at de skal drikke ved letting og landing. Ny leke skal jeg kjøpe..tenke,tenke,det må være noe veldig spennende..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå