*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 er i uke 24 å de to siste dagene har det vært veldig rolig i magen, har kjent liv hver dag i to uker og til samme tidspunkt. Siste uken har sparkene vært veldig kraftig... men nå er de svake, sparker ikke like ofte, å ikke like lenge. Flere som har hadd rolige dager???? Skal til legen neste uke men er så lenge å bekymre seg. Har prøvd å drikke noe kaldt osv...men det hjelper ikke, han rører på seg ja men er mindre reaksjon å få en vanlig.... Sikkert dumt spørsmål men.... Jeg dyttet på magen å da kjente jeg at jeg beveget på babyen (rompa/ryggen el no, kan det ha gjort noen skade??
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Gutten i magen min har også roligere perioder, og tror ikke det er noe du skal bekymre deg over Jeg spurte jordmor om dette og hun sa det var normalt, men at man etter 28 uker skal kjenne spark hver dag. Jeg er nå 27+2 og har kjent det hver dag i en god stund, men som sagt forskjellig om de er kraftig eller ikke. Tror ikke du har gjort noen skade på babyen din, når man er på UL kan de dytte nokså hardt på magen da også.
Svensk Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Tror det ær normalt. Ikke no`gott å ha slike tanker. Prøv å drikke ett glas juice el spise litt gotteri (sukker ) lægg deg og kænn efter.Det pleier ha god effekt.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hei. Vil bare si at når jeg var nesten 24 uker så hadde jeg også en dag der det var lite liv og dagen etter var det ingenting. Jeg drakk masse forskjellig og spiste mat og sukkerholdige søtsaker for å få reaksjon, dytta på magen men ingenting skjedde. Full panikk omtrent og ringte føden, (hadde da kjent liv hver dag siden 14-15 ca) og fikk beskjed om å komme med en gang, tulla inni der var aktiv hun men jeg kjente det ikke, spørs om hun bare hadde snudd seg og sparket en plass der jeg ikke kjente det.. vanskelig å vite, men nå kjenner jeg hver dag, noen dager mer og noen dager mindre. Ikke alltid like kraftig heller men liv er der=) Skjønner virkelig bekymringen din og håper nurket bare hviler litt og at du snart kjenner det som vanlig=)
Myra Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Du kan neppe skade babyen med å dytte litt magen. Tror heller h*n har snudd seg og ligger f.eks. med ryggen ut og spaker bakover i stedet. Tror ikke du skal bekymre deg hvertfall så lenge du kjenner liv.
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 ahh tuusen takk for svar, puster litt lettet ut nå))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå