Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte dager, som i dag, er jeg helt utkjørt. Orker ikke leke så mye med lillegutt. Han er litt ekstra urolig i dag også, eller så er jeg ekstra sliten. Mest av alt kunne jeg levert han til pappen på jobb og kjørt hjem igjen for å hvile.

Har dere noen sånne dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn ofte nå!Min er 3,5 mnd ca.. Jeg mangler energi,er utslitt og alt er egentlig pyton. Nå har vi hatt masse plager med jenta vår da!Og hun sover nesten ikke om nettene.. Da mister jeg energien totalt!Å sove på dagen blir ikke det samme. Blir mer trøtt!

Du er ikke alene!

Skrevet

Det er netter med lite søvn som tar knekken på meg. Blir vel ikke fysisk sliten, men fryktelig tiltaksløs og slækk. Har stort sett tvunget meg ut på tur allikevel, det gir litt energi med frisk luft. Prøver også å sove sammen med småtten på dagen når nettene har vært dårlige.

For å si det slik; det har vært flere av de dagene du beskriver, enn uthvilte dager så langt.....

Skrevet

Uff ja! Igår hadde jeg en skikkelig slik dag... Felix var syk i nesten 2 uker for litt siden, hvor det var fullt kjør med diarè,oppkast,legevakta,legen,helsestasjone.. MASSE bekymringer... Å nå kjenner jeg virkelig at det kjørte meg helt ut.. Orka ingen ting! En vandrende mumi er en god beskrivelse av meg igår.. Hehe:-)

Skrevet

Ja, absolutt! Slike dagar har vi vel alle! :)

Spør etter avlastning, av besteforeldre/onkler/tanter/venninner/nieser/nevøer e.l. Viss nokon kan ta småtten ein time eller to, på trilletur eller kva som helst, så kan du hente deg litt inn igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...