November nurk, i Desember Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 hei. tenkt på en sak lenge. Er det noen som hadde sterke smerter de 4 første ukene. snakker type menssmerter delux? Våknet om natten og klarte ikke ligge i sengen. Følte jeg kanskje måtte på toalettet ol. var hos lege med dette. veldig fortvilet. de fant ingen ting. kastet opp pga smerter også. gn fant ikke noepå innvendig ul heller. så tok først cb i uke 6 ca. for da var jo mens uteblitt en stund også. og den var super positiv(om jeg kan kalle det det) Syns det er rart det ikke ble oppdaget. klagde jo på mye annet også. som jeg senere fant ut var symtomer på min voksende mage. Dette ble mye men Noen som kan kaste litt lys over saken?
tiriltulla Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg også har ganske sterke menssmerter..litt bekymret for kan ikke huske at det var så voldsomt sist jeg var gravid... men blør ikke eller no..så er vel normalt??? er 4+5 på vei
mamma til Armand & Even Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hei! det er helt normalt. husker da jeg var gravid med min første hadde jeg sterke mens smerte til uke 9. var hos legen nesten hver uke da. jeg var veldig redd men legen sa at det er helt normalt. så må du bare slappe av og ikke tenke så mye på det (: (:
November nurk, i Desember Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 takk for svar dere. bertyggenede at det ikke bare er meg. går mange rare tanker gjennom hodet i disse tider. er 11+2 for øverig. og mye bedre nå altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå