Gå til innhold

Når samboer aldri liker de samme navnene som deg....:-(

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Det fineste jentenavnet jeg vet om er Daniella...men jeg må vel innse at jeg aldri for kalle en datter dette...er jo litt trist da, når man elsker ett navn!

Christina har jeg også alltid likt, men skulle gjerne ha brukt Daniella..iallefall om jente num 2 kommer:-)

Kansje jeg skal drite i hva han mener..mohahahaha:-) neida....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat navnet synes jeg man skal bli enige om ja...var endel diskusjoner her også helt til vi endelig fant noe vi begge likte.

Skrevet

Hjernevask han, sett på en cd om natta som gjentar Daniella, Daniella osv osv...hehe, da liker han det tilslutt :)

Skrevet

Hadde det slik jeg også, mannen var ikke positiv til Linus.

Jeg sørget for at det alltid stod Linus på magen, her bor Linus osv.

Til slutt kjøpte jeg en body som det står Linus på som jeg hang på kjøkkenveggen. Deretter kjøpte jeg lue, smokk, teppe osv med Linus brodert på. Lot dette ligge å flyte, til mannens store ergelse.

Prata masse om Linus, om noen spurte om vi hadde funnet navn var jeg raskt ute med å si Linus.

En dag innså jeg at slaget var tapt, tok opp med mannen en kveld at nå måtte vi se å finne et navn til gutten vår, finne et navn vi begge likte.

Jeg var da innstilt på at det IKKE blei Linus, hadde mange forslag.

Da svarte mannen, jammen, skal han ikke hete Linus da???

Eh... nei, det blei jo bare sånn for å terge deg... Joa, men, jammen, han må jo hete Linus, han passer jo ikke til noe annet navn, svarte mannen da. Men da var det jeg som trengte betenkningstid.

Så her blir det Linus.

Kanskje er det håp for at du en dag får ei Daniella ;o)

Skrevet

Hehe...Er ikke så mye jeg kan gjøre med det Goldenticket, han mener nemelig Daniella er altfor amerikansk og minner han sånne pocket bøker!!! bla bla bla....dust!! :-)

Sikkert forfatteren Daniella Steels han mener haha...!

Skrevet

Tja, jeg vet egentlig hvorfor han ikke liker det...det minner for mye om Daniel tror jeg...lang historie. Men det blir jo ikke likt...dette er jo ett jentenavn...

Men takk for mange tips Joika:-)

hehe

Skrevet

Vi skrev ned hver vår liste med navn vi synes var fine, samlet de vi begge hadde, og tok en avgjørelse på det grunnlaget. Enkelt og greit. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...