Gå til innhold

Seng som kan monteres på foreldrenes seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så i en nettbutikk for lenge siden en seng som kan monteres på dobbeltsenga vår, sånn at det blir lettere å flytte ham over i min seng når jeg skal amme. Nå finner jeg den ikke igjen. Er det noen som vet hvilken seng jeg mener? Kanskje dette kan være svaret på nattevåkingen vår ... Har sprinkelseng, men den kan bare monteres i to høyder, så den passer ikke til senga vår i høyden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

senga heter babybay.. Google det, så får du sikkert opp steder de selger dem =)

Skrevet

Veit eg har sett den eg og, men huskar heller ikkje kor det var.. Men det vi har gjort er å skru ei trådhylle (vi har denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80101236 ) fast mellom dobbelsenga og veggen, og så skjært til ei babymadrasstil å passe oppå der. Der har tuppa lagt pent og sove i 6 mnd. Etter ho klarte å ake seg ned på golvet i forrige veke har vi satt ein stol framfor fotenden hennar.

For oss har dette vore eit supert, enkelt og ikkje minst billegare alternativ enn "spesialseng" :o)

Skrevet

Så det faktisk på finn.no for en tid tilbake. Fancy! Hadde lyst på selv .Men ble med den vanlige da...

Skrevet

Sprinkelsenga vår er i nøyaktig samme høyde som dobbeltsenga vår.. Så vi har bare tatt av ene siden på den, og satt den helt inntil, og skrudd den fast.. Krute godt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...