Gå til innhold

Irriterende!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt på så mange jobber, men hver gang får jeg samme beskjeden: jeg hadde for mye fravær på vgs, så de vil heller ha noen de kan stole på at dukker opp på jobb.

Herregud, skal jeg fortsatt straffes for at jeg var dum for ti år siden!!! (skulket dessverre mye, og angrer sinnsykt nå). Har ikke noen annen utdannelse å slå i bordet med heller.. Huff, får vel begynne på skolen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ? driver dom å klager på videregående skulking 10 ÅR senere??

skjønner at du syns det er irriterende.. det er jo helt latterlig..

Skrevet

Synest det er dumt att det skal være sann, folk forandrer seg. Men det er ikke alle arbeidsgivere som forstår det. Hadde jeg vært arbeidsgiver så hadde jeg sett bort i fra fraværet og kansje gitt deg en prøveperiode, så lenge jeg følte att det var du som passet perfekt til jobben.

Men det er desverre sann..Men kan du ikke søke på sykehjem ? Aldershjem ? Eller innen helsevesenet ? :) Jeg ringte og spurde om dem trengde folk, jeg måtte bare opp på ett kjapt interviju og så fikk jeg jobben..Trengte ikke og sende søknad eller levere cv :)

Skrevet

Jeg syns du skal slutte å snde med vitnemålet ditt, og heller sende med gode attester fra jobber du har hatt.

Skrevet

Tror ikke det er så vanlig å sende med vitnemål lenger. Du sender med en CV. Har du ingen referanser eller attester fra jobber du har hatt? Forutsetter at du ikke har hatt mye fravær fra tidligere jobber. Det må vel kunne bidra i riktig retning?

Skrevet

Sånn er det!

Det er det vi lærere prøver å prente inn i elevene våre, nemlig at fravær HAR noe å si.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...