pelleguri:) Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har ammet gutten min i 4 mnd uten å miste mer hår enn vanlig. Men nå, de siste 14 dagene, mister jeg mye. Er det noe jeg kan ta/spise får å forhindre dette? Fins det gode produkter hos frisøren?
SaftSuse *Overtid* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Er helt vanlig, det er hormonene som tuller med deg ;-) Det går over, som regel rundt den tida barnet er 6 mnd og man kan miste hår selv om barnet får mme. Ta en tur til frisøren og helsekosten, de har sikkert noe bra å anbefale deg )
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Tror nok det bare må gå sin gang. Hos meg sluttet jeg å miste hår når jenta mi var ca 6 mnd..... Jeg og frisøren min snakket om dette sist jeg var der, og hun sa ingenting om at det finnes noe som hindrer det....
øynesomtinntallerkner Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Det har nå ihvertfall ikke noe med amming å gjør, jeg ammer ikke og mister uhorvelig masse hår likevel. Begynte når han var 3 mnd og varer enda etter 6 mnd....Skikkelig tynn i luggen, ser tragisk ut.
Ranveig R Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Eg meiner det har med svangerskapet - ikkje amminga - å gjere, men det har for så vidt ikkje noko med saka å gjere. Med begge mine har eg begynt å miste hå når babyen har vore 2-3 mnd, og det har roa seg igjen når babyen har vore 5-6 mnd. Dette er eit problem dei fleste som har født har, og det er lite sannsynleg at det er noko å gjere med det, anna enn å håpe at det ikkje varer så lenge...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Vanlig å miste mye hår mellom 4. og 6. mnd, har ikke noe med amming å gjøre. Dette er hormonelt. Man mister lite/ingenting når man går gravid. Frisøren har håravfallsprodukter som hjelper noe, i følge min frisør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå