Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ammet gutten min i 4 mnd uten å miste mer hår enn vanlig. Men nå, de siste 14 dagene, mister jeg mye. Er det noe jeg kan ta/spise får å forhindre dette? Fins det gode produkter hos frisøren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt vanlig, det er hormonene som tuller med deg ;-) Det går over, som regel rundt den tida barnet er 6 mnd og man kan miste hår selv om barnet får mme. Ta en tur til frisøren og helsekosten, de har sikkert noe bra å anbefale deg :o)

Skrevet

Tror nok det bare må gå sin gang. Hos meg sluttet jeg å miste hår når jenta mi var ca 6 mnd..... Jeg og frisøren min snakket om dette sist jeg var der, og hun sa ingenting om at det finnes noe som hindrer det....

Skrevet

Det har nå ihvertfall ikke noe med amming å gjør, jeg ammer ikke og mister uhorvelig masse hår likevel. Begynte når han var 3 mnd og varer enda etter 6 mnd....Skikkelig tynn i luggen, ser tragisk ut.

Skrevet

Eg meiner det har med svangerskapet - ikkje amminga - å gjere, men det har for så vidt ikkje noko med saka å gjere.

Med begge mine har eg begynt å miste hå når babyen har vore 2-3 mnd, og det har roa seg igjen når babyen har vore 5-6 mnd.

Dette er eit problem dei fleste som har født har, og det er lite sannsynleg at det er noko å gjere med det, anna enn å håpe at det ikkje varer så lenge...

Skrevet

Vanlig å miste mye hår mellom 4. og 6. mnd, har ikke noe med amming å gjøre. Dette er hormonelt. Man mister lite/ingenting når man går gravid. Frisøren har håravfallsprodukter som hjelper noe, i følge min frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...