Stolt mor til verdens vakreste Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Når startet dere? Og holdt det da som ett tillegg en gang i døgnet f.eks på kvelden? Har en på snart tre mnd som er veeeldig stor og veldig sulten nemlig. Ser at i Sverige så har de masse utvalg i egne vellinger, kan ikke huske å ha sett det her. Kjøper dere grøt og blander ut? Hvordan blandingsforhold Kjøper dere sånne tuter som er beregnet på velling? Mange spm gitt, takker for alle svar! )
mumitrolletermammantilmille Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jenta mi er tre mnd i morgen. og jeg begynnte og gi velling for to dager siden. Pumper 50 ml ca og blander en-to teskjeer grøt pulver i. Har bare klippet litt større hull i tuten.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 skal begynne med det snart. Tenkte og begynne med velling til frokost og kveldsmat. Man blander mme med grøten tyntflytende så den kan drikkes av flaska. Tenkte og begynne med 1 ts per flaske.120 ml. Kan være lurt og ha egne tuter til det.. min er 3 mnd`er
mumitrolletermammantilmille Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Har gitt det sammen med pupp, på kvelden.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Kan de ikke spise av en plastskje da? vellingen altså...? den skal vel ikke være sååå tynn at den ikke kan spises med skje?
Knøttefrøken Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 vellingen skal drikkes... så den er veldig tynn. du får egne poser med velling pulver i sverige. de starter på 6mnd de jeg har sett hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå