minsta Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hadde skrivebord til frøkna mi. Hun trengte også et sted å tegne på og etterhvert gjøre lekser på. Men problemet var at hun samlet så mange skatter oppå det, at det var ikke plass til sånt der etter en liten stund. Jeg gjorde liksom ikke så mye annet enn å rydde på skrivebordet hennes, syntes jeg. Så jeg kastet det ut og kjøpte et klapp-bord på IKEA. Da slår jeg det sammen mot veggen når det ikke er i bruk, og da kan hun jo ikke samle rusk på det. Det er et sånt som henger på veggen. Over det har jeg hengt opp en rull med tegnepapir (idè fra IKEA, det også) Så kjøpte jeg sammenklappbare stoler som henger på veggen når de ikke er i bruk. Så nå har hun danseplass på gulvet og bord når hun trenger det. Utrolig smart, om jeg må si det sjøl! :-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 minsta Det var jo faktisk utrolig smart da! Tror jammen jeg må kjøpe det også Rommet til Daniel er så lite, og hadde vært fint om han kunne fått litt større plass til å leke med biler, når han ikke vil tegne (og tegne gjør han sjeldent.. hehe )
prekæs Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hehe. Begge mine to eldste har hatt. De foretrakk spisestua og pulten var støvsamler og "diverse annet" samler Minsten skal slippe:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Vi har bokhyller til barna som man kan koble på et slags skrivebord, så vi lurer på å anskaffe det når de skal begynne på skolen. Frem til det kan de klare seg med de ørten andre bordene vi har rundt om i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå