Larviksjenta. nr4? Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 i nærheten av svinesund i sverige?? i tilfelle hvor??
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 hei, når har du termin? Måtte bare spørre pga nicket ditt, har selv to jenter og er fra Larvik;)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 da blir det en telefon til happyland. :D jeg har termin 4 januar. leeenge til.. når har du da? gammel er du?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har termin 10november, så en good stund til det og:) jeg er 25, har ei jente på 3,5år og ei på snart 2(i juli)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 på samme alder vi da. blir 23 i høst, har ei jente på 6 og ei som snart er 1,5år. hvor i larvik bor du? (om du vil svare på det da)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 da har jeg ringt happyland.. gjett hvem som skal dit å handle etterhvert ja. takk for hjelpa berta_78
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 jeg bor på hovland, men vi driver å titter litt på hus på valby/Guri/østre halsen og omegn. Der jeg kommer fra + at det er kort vei til jobb og barnehage:)Du da?
Larviksjenta. nr4? Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2008 da vet jeg hvem du er. hehe.. vi er nesten naboer 2 hus mellom oss. bor i det grønne med flate taket nedenfor deg. eneste grunnen til at jeg vet det er pga jeg jobber i bhg til O. er både på eik og kongle. så plutselig mannen din på utsiden av huset her en dag, og skjønte det var dere som bodde der. men ingen på jobben som vet jeg er gravid assa. hehe
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 hva? seriøst, så morsomt:) Jeg skal ikke si noe jeg:) tror kanskje jeg aner hvem du er og da, ikke så mange unge som jobber der. Men visste jo ikke at du bodde her da:) må huske å få sagt fra til deg om det blir noen larvikstreff da, begynner å bli mange rundt her nå med termin november-desember og januar. Vi er 3 bare på jobben hos oss + 2 andre mammaer...jobber i den nye bhg på Valby:)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2008 nei vi er ikke veeldig mange unge der. hadde vært kjempe koselig å blitt med på treff, gikk på det mens jeg ventet hu minste og til jeg begynte jobbe. kjempe koselig. ja dukker stadig opp flere og flere som er gravide. har ei venninne som skal ha i juli og ei i okt og ei i november.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Da får vi prøve å dra igang det:) nå skal jeg dra å hente jentene, alene med de frem til imorgen så da får vi finne på noe kos...jeg også var på treff med sistemann, et par av de som er blitt mine beste venninner, i tillegg har man jo barn på samme alder og det er jo gøy for ungene, særlig når de blir større:)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2008 ja hadde vært koselig.. skal snart hente gulla jeg også. da håper jeg det blir treff etterhvert, ha en fin dag.
Berta_78 Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Skulle bare mangle :-) Kjøpte masse der, de var supersøte. Og så er det så billig! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå