Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Mannen min skal på visning i kveld,men jeg er ikke overbegeistret. Virker som lita stue og jeg har ikke lyst til å bo i rekkehus. vil bo litt mere 'fritt' fra andre hus,ha egen inngjerdet hage... Men vanskelig å finne til overkommelig pris.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ehhh....link ja; http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13285967&sid=xz6cabBkGHL481949&WT.svl=Bilde Det er hvertfall veldig billig;-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Ja, billig var det iallfall, men syns, utifra bildene, at det virket litt lite... I hvert fall badet! Men bilder kan fort lyve;) Ellers lyst og fint!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Latterlig billig da! hehe...Mindre enn vi betalte for en leilighet som måtte oppusses helt! Men er enig med deg at kanskje stuen er litt lite, ser slik ut. Og kanskje det er trangt på badet?! Men hadde det vært her, til den prisen hadde jeg kjøpt med en gang... SIden det er ende, så er det jo mulighet for å bygge på senere også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå