vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 har ikke likt henne noe særlig.....da datteren min var 1år å 6mnd ble vi henvist til sykehuset hun mente hun hadde for stort hode (vannhode) grafen var litt over det den skulle....greit nok .kom på sykehuset å alt var bra... Nå er hun skolestarter og nå ble vi henvist til ppt...greit det...grunnen var att datteren ikke ville skrive det helsesøsteren ville hun skulle skrive...dette var like før hun var 5...tenkte ikke det var vanlig att de skrev så mange ord før de begynte på skolen....kom på ppt å der fant de ikke noe feil...MEN det helsesøsteren hadde skrevet til de var noe helt annet enn det jeg og hun hadde blitt enig om.. Hun hadde skrevet att min 5åring var umoden ikke kan og telle/skrive. å dette stemmer ikke. Hun kan skrive navnene til alle i familien pluss noen flere. teller til 12. å jeg har kommet i kontakt med flere som har hatt henne som helsesøster og blitt sendt på sykehuset for sjekk, hun hadde anbefalt slanking av en baby på 3 mnd. hun går kun etter boka og er det ikke etter den så må det tiltak til... Har hørt att hun selv har hatt problemer med sine barn. blir frustrert har ikke lyst til og ha henne som helsesøster hvor kan jeg klage på henne...?
*ale* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ta det opp med ledende helsesøster i kommunen din.. Og be om å få bytta HS...
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Dustete helsesøstere vet jeg ALT om:o/ Vi bytta helsestasjon etter at lillegutt fikk FEIL VAKSINE (!!!!) av helsesøster..... Jeg ringte direkte til hun som er "hoved-helsesøster" i kommunen her, og klaget. Så du kan ringe dit du også, altså til den som er det i din kommune. Bytt helsestasjon. Vi ble veldig fornøyde etter at vi byttet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå