Gå til innhold

Søthunger!

Amalie skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går nesten på veggen siden jeg er så godtsyk. I utgangspunktet er jeg nemlig ei sunn jente som trener tre ganger i uka, men så snart jeg blir gravid forvandles jeg til et godtemonster. Nå sitter jeg på jobb og er helt ødelagt av søthunger. Sånn var det med nr 1 også. Da spiste jeg en pose tortillachips rett ned uten problem, var helt umettelig. Er stygt redd for at det blir på samme måten denne gangen også...

Andre med samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mer godtesjuk til vanlig enn når jeg er gravid, men er alikevel søtsugen nå også da.. men er blitt veldig flink til å finne meg frukt når det verste søtsuget setter inn! Prøv å hele tiden har tilgang på fersk frukt, mye lettere å heller spise det enn snop da :)

Skrevet

JAAAA. Jeg var ikke godtesjuk de første 26 ukene, men etter det har det vært helt ekstremt, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Akk!!!

Skrevet

Den nye Freia-sjokoladen...mmmm....walters mandler.....Da snakker vi snart avhengighet:)

Skrevet

Åh, ja, dette kjenner jeg godt til. Har lyst på godteri eller sjokolade HELE tiden! Blir nesten desperat. Har likevel vært ganske flink til å holde meg men det er helt forferdelig...

Skrevet

Vet dere hvilket kjønn dere venter, da? Jeg var helt ekstrem sjokoholiker forrige gang og fikk jente. Er ikke like søtsugen denne gang, men vet ikke hva jeg venter.

Har hørt at søthunger er et jentetegn, men aner egentlig ikke. Hadde vært artig å høre.

Skrevet

Skal visstnok være en gutt men jeg har ikke fått det bekreftet på ordinær UL fordi babyen lå med navlestrengen mellom bena...

Skrevet

Ååå, sjokolade!!! Jeg har også blitt fryktelig godtesjuk, særlig på sjokolade. Mannen min og jeg opererer egentlig med null godteri i uka, bare i helgene (da skjer det til gjengjeld at vi overdriver litt), men det holder ganske hardt innimellom nå. Særlig fordi han er diabetiker, så vi må ha noe søtt i huset hele tiden, i tilfelle han får føling. Når du vet at sjokoladen bare ligger der og venter er det ikke så greit. I tillegg jobber jeg i resepsjonen på et museum, der har vi et ganske bra utvalg av sjokolade og annet snop. Veldig glad jeg ikke jobber hver dag ;-)

Jeg prøver å være flink å spise frukt i stedet, det går faktisk ganske bra så lenge vi har god frukt hjemme, gjerne oppskåret så det bare er å stappe innpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...