Monica&Emma Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har kutta ut helt brus, godis og stort sett alt med sukker for å prøve å gå ned litt i vekt etter at Emma kom til! Er fortsatt litt mage igjen, så jeg trener i tillegg. MEN - om kvelden blir jeg så ufattelig fysen og bare sikler etter stratos-reklamen på TV (slikt skulle vært ulovlig! haha). Gudskjelov bor vi langt fra butikken, så det er større tiltak å dra ut og kjøpe, men... Er det NOE godt og sunt å spise på kvelden som dere kan anbefale? Hender jeg tar ei gulrot, men... Merkat at bare EN karamell hjalp (ok, jeg og mannen har spist opp den boksen vi fikk når muttern og fattern hadde vært i utlandet). På forhånd takk for tips )
Lille`mor & lillebøll Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 snakcer jack barberQue eller noe.. De var vonde første gangen men kjempe gode nå:=)
Axus' girlfriend Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 snack'a'jack med ost synes jeg er god. har du prøvd vanilje kesam med bær?kjøp en pose med frossenbær å ha i kjøleskapet. kjempe godt!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Lag deg litt fruktsalat av det du liker av frukt, liker du rosiner er det også godt og kanskje litt naturell youghurt + dryss litt kanel på toppen. Pleier å stoppe mitt momsebehov i hvert fall:)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Uhmm.. Ikke for å ødelegge gleden her men; har dere sjekka kalori-innholder i snack'a'jacksene? De har omtrent nøyaktik samme innhold som vanlig potetgull. Men de er kanskje veldig lette og "lurer" deg til å tro at man har spist ganske mye etter en pose..(?) Da kan man vel strengt tatt spise vanlig snaks, men bare mye mindre.. Popcorn har samme effekt, ikke noe sunnere, men man kan spise større volum med samme kalori innhold. Frukt er bra! Ha det tilgjengelig hele tida. Ikke noen god erstatning til sjokolade, ihvertfall ikke i begynnelsen.. Men man venner seg til det også
Axus' girlfriend Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 tørket aprikos..mm..med paranøtter er det enda bedre, men da blir det jo en del (sunne) kcal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå