Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså - dette er mitt tredje svangerskap, men jeg husker ikke hvordan ting var på slutten i de to forrige...

Jeg er nå 30+1, og har de siste dagene kjent masse nedpress. Av og til når jeg går får jeg kraftige stikkinger i underlivet - kjennes ut som det kan være i livmorhalsen eller noe. Har lite kynnere.

Eldstejenta ble født 7,5 uker før tiden, men det ble ikke funnet noen grunn til det. Nr to kom 15 dager før termin.

Trodde ikke jeg skulle kjenne nedpress enda - så tidlig? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg lurer igrunn på akkurat det samme var som jeg skulle skrevet det selv bortsett fra at jeg er i uke 32+5. Fødte datteren min på termin dagen, men nå begynner jeg å bli engstelig for at nummer to kommer veldig lenge før termin. syns også magen har sunket. og endel plagsomme kynnere. har innimellom sånn nedpress at jeg ikke klarer å bevege meg kan ikke huske det var sånn sist svangerskap hvertfall ikke så tidlig, mener jeg merket nedpress i uke 38 eller 39 sist gang.

Skrevet

Hei !

Jeg har hatt nedpress, litt murring i ryggen og masse kraftige kynnere ganske lenge. Er nå i uke 35+2 og har vært til grundig undersøkelse på sykehuset, men det var over hode ikke noe modning ei heller noe annet som kunne tilsi en snarlig fødsel her, så dette behøver ikke å bety at det snart er noen fødsel på gang. :-)

Skrevet

Jeg er i uke 38+2 nå, og har hatt nedpress siden uke 32. Forrige svangerskap var jeg også veldig plaget, og da gikk vannet tidlig (36-1), men denne gang har det altså ikke skjedd. Det er vel ingen klare regler her? Det er jo veldig ubehagelig, og ganske hemmende, du får ta det litt ekstra med ro - så godt det lar seg gjøre med to barn fra før!

Skrevet

Jeg er 32+3 i dag og har hatt nedpress siden rundt uke 29..

Og stikkesmerter som har strålt ned i underlivet..

Jeg nevnte for mamma at det kunne minne om sist når hodet borret seg ned i bekkenet, og det fikk jeg bekrefta hos legen på onsdag, hodet ligger laaaaaaaaaaaaaaangt ned i bekkenet og er så godt som festet..

Så er mulig det er "feste" smerter dere kjenner også, eller hvertfall at ungen legger seg med hodet ned..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...