Gå til innhold

Var denne frekk eller er det

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg som er er litt rar og sær?

Fikk en mail i går kveld fra mannen til en venninne.Hun fyller 40 år om kort tid.Og han ville be til overraskelses party for henne. Det er på en hverdag,etter jobb.

Vi ble oppfordret til å sette 200 kr pr person som kom, inn på hans konto innen 3 dager så han kunne kjøpe et kamera de ønsket seg.

Han foreslo spleiselag..han skulle kjøpe inn brus og snacks,alle skulle ta med en rett til koldtbord/tapas.

Men.......han ber alle "ha bedre fantasi enn å stikke innom Kiwi for å ta med seg en grilla kylling....

Siden hun ikke vet noe,skulle de ha et "ærend" frem til kl 17,og så komme hjem der alle var...men håpet på at så mange som mulig kunne være der fra kl 15 for å gjøre i stand...

Hmmmm.....jeg har prøvd å tolke denne til en ok mail,men sitter med en litt dårlig feeling.

(De har veldig god råd...så det er ikke fordi de ikke har råd)

Vi er uansett i Spania den dagen,så jeg sender heller noen blomster ;)

Er dettte vanlig,smart,praktisk,fordi han er mann eller rett og slett litt frekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synst den var frekk jeg...

Plutseliten vil bare si at jeg tenker på deg og mammaen din, fikk ikke svart på den andre tråden den dagen jeg såg den.

Håper og tror at alt kommer til å gå bra.

Klem fra

Skrevet

Tusen takk!

Det ble jo ikke det utfallet vi hadde håpet.Men vi har troen på at dette må gå bra.

Tenker på deg og din mamma også,krysser fingre for at det går bra.

Håper du får slappet av og hentet deg inn litt.

Klem tilbake

Skrevet

Dette er ikke litt frekt synes jeg. Det er veldig frekt! Godt å være bortreist ved anledningen, så slipper du å bestemme hvordan du skal forholde deg til det. Dette er kanskje en mann som ikke er vant til å ordne noe selv?

Skrevet

Ordne opp, gjør praktikantENE,vaskehjelpen,arkitekter og håndtverkere.

De er hyggelige mennesker,og vi omgås ved flere anledninger.

Så jeg håper og tror at dette er bare er en plutselig overraskelse på han at dagen kom fort....og et forsøk på å hjelpe til med gaveforslag :))

Skrevet

Ja, men det om 200 kroner og ikke KIWI var jo også frekt... Kanskje bare et utslag av masse stress og ønsket om en perfekt dag for kona. La oss velge å tro det er sånn :-)

Skrevet

Dette var en mail fra en taktløs og stressa mann bosatt i vesten, med et plumpt forsøk på å være morsom i stresset. antagelig har han lyst til at det skal være perfekt, men er vant til å få hjelp av enten den ansatte hushjelpen eller sin kone, som denne gangen ikke skal vite noe. Jeg hadde vært glad for å være i spania... ikke for at mailen var frekk, men for at når noe kommer ut på en så dårlig måte pleier festen til å bli deretter :-)

Skrevet

Kos deg i Spania med god samvittighet og la den mannen seile sin egen sjø!

Synes det var veldig frekt! Hvis de har så god råd så kan jo han kjøpe kamera til henne hvis det er det hun ønsker seg og så kan han jo bare ringe et eller annent cateringselskap å betille mat. Det er nok av dem i nærheten av der dere bor!

Vet ikke helt hva slags fyr dette egentlig er, men det høres ut som han har for mye hjelp i hverdagen....

Skrevet

Jøss...enten er denne mannen fantastisk frekk ellers så er han en hjelpeløs og lite gjennomtenkt fyr. Det at han ber alle om å ha bedre fantasi enn å stikke innom Kiwi gjør at jeg putter han i båsen "frekk"! Hvis han hadde bestilt/betalt mat selv, kunne han bestemt alle detaljene. Han er kanskje av typen som er vant til å få i både pose og sekk?

Kanskje greit å være i Spania den dagen ja!:-)

(Selv om det kunne vært spennende å se om han blir fornøyd med maten!:-))

Skrevet

hvis det kommer noen i det hele tatt :-) Det kanjo hende at han har skremt vekk en gjest eller femti :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...