Gå til innhold

Det er kult når dere bytter nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men for et gammelt rotehue som mitt er det ikke så greit når dere endrer profil også.

Da sitter jeg her da, med dårlig nettforbindelse, minner om tempoet på pc`en i 1998..... Og skjønner ingenting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan trøste deg med at jeg ikke har byttet nick, så vet du vaffal det!!

Hjalp det bittelittegranne?

Skrevet

Ikke jeg heller har bytta, tør ikke redd for å ikke få tilbake det gamle :0)

Skrevet

Ja det hjalp. Da er det en for Attpåklatten, to for meg selv........

Det er gøy når jeg kan se hvem som egentlig tuller skjønner`ru....

Skrevet

Denne gangen er jeg helt uskyldig, og dessuten opptatt med illeluktende prosjekter...

Skrevet

Jeg synes bare det var så artig nå ræven prøvde, så nå vil jeg også leke litt med nytt nick! Helt uskyldig.

Skrevet

Dere? Er det ikke bare én schizofren romeriking som driver og bytter nick da? Eller schisofren, som hun sier det selv.....

Skrevet

Weheeey! Her skjer det saker og ting! Og jeg som bare skulle ut å lufte meg litt etter 3 is med Attpåklatten!

Skrevet

Mulig det bare er en romeriking - men jeg nøyer meg med å veksle mellom kun to nick, ellers hadde jeg blitt totalt forvirret....

Og jeg endrer ikke profilen ellers, så man kan se at alt det andre er uforandret.... Så jeg kan spores! c",) (ellers er det jo ikke noe gøy!)

Skrevet

Da så.. jeg får se om jeg kan leke et annet sted jeg da.. ;o(

Skrevet

Nei du har lov å leke her, jeg er bare over snittet nyskjerrig når det gjelder nick jeg ikke har sett før, og som er opprettet i dag.......

Men profilen din sier meg ikke mer kan du si:o))

Skrevet

Litt artig å leke gjett hvem også! Kan vi få noen hint da?

Skrevet

Ikke bry deg om hu derre reveneket - virker som ei skikkelig overprektig dame, ass

Skrevet

Ja hint hadde vært kult. Jeg prøver så godt jeg kan å lese hvem det er ut i fra skrivemåten, men finner det ikke ut:o)

Skrevet

Døh, veit du atte det skjedde med ei venninne av meg en gang! Hu bytta nick, og etterpå så blei det no tull så det tok sjempelang tid før hu fikk bytta tilbake!

Skrevet

Nei det var sikkert noen som maila til moderator å ba de sperre din egen side:-DDDHa ha ha ha ha a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...