(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Gir dere forskjellige typer grøt? Snuppa mi har hittil bare fått maisgrøt, men jeg har kjøpt inn denne 4mnd havregrøten som har tilpasset gluteninnhold for å introdusere gluten gradvis. Kan jeg gi disse grøtene annenhver kveld....? Skjønner at jeg KAN, men er det lurt å holde seg til en type grøt enda? Eller..?
lamsen&lillevenn;) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 hmm husker ikke hva jeg gjorde men tror jeg begynte med ris, den falt ikke i smak så da prøvde vi mais..brukte denne en stund..tror faktisk ikke jeg begynte med havre grøt før hun var 6 mnd...er også litt skeptisk til gluten for tidlig da... menbare prøv deg frem..sikkert lurt annenhver kveld..merker det vel på magen og avføring hvis det blir feil tenker jeg! lykke til
tittentei... Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 jeg brukte bare mais-4mnd grøten.Den med bare ris ble kjedelig,men klarte den også etter en stund.Tror jeg har sett 3 ulike.En bare med mais,en med mais og ris,og en bare ris.Mer smak med mais.Hadde den lenge,helt til den ikke mettet og han virket uinterisert.Begynte med havre med banan.Ikke hvete,den mettet ikke.Prompet mye osv.Hvete er det samme som loff.Bare luft:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå