Gå til innhold

Et lite hei på dykk :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare innom og si hei i dag også. Jeg ler meg i hjel av dere, nå får jeg så lyst til å skrive og skrive og.... men jeg skal motstå fristelsen.

 

Har egentlig planer om å dibbe litt i aften... Kanskje vi sees rett og slett?

 

Håper dere har en fin dag i sola :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer!

Skrevet

Heisann så fint å se deg igjen :0)

God bedring i skuldra di !!!

Kanskje ser jeg deg i kveld her inne ?

klemmer fra

Skrevet

Du må ikke blir atfor ivrig nå da:o))

 

Vi vil jo ikke ha skylden for at du ikke blir bra i skulderen:-D

 

Godt å se at du slenger innom....Skal ikke se bort i fra at vi sees i kveld:o)))

 

Vi har flere skyer enn sol vi da.

Skrevet

Næmen så koselig da!!!!

 

Kan se deg for meg, i nye godstolen, med laptopen på fanget!!

 

Hoho!

Skrevet

He he, lett å bli for ivrig....

 

Den nye godstolen er impregnert og klar til i aften :)

Sea view!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...