Gå til innhold

Noen som har opplevd det her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom TR, ikke sett henne siden mars.. :P Men jeg tenkte pyttsann, vant til det etter 1 år med prøving og ustabil syklus. Og når jeg står opp i dag, så har det ikke kommet noe siden i går.. Og har ENDA ikke kommet noe mer. Hva er det her? Noen som har opplevd? Noen som har opplevd det å vært gravid? Eller noen som har opplevd det og ikke vært det? Kan man bare plutselig få mensen som varer 1 dag, og nesten mindre enn det til og med? Småforvirra, men om TR har tenkt å være så kort, så GREIT for meg egentlig.. :P Bare ikke vant til det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk opplev dette flere ganger siden jeg slutte på pille i jan... men mens har stortsett kommet en uke eller så etter på... så om jeg faktisk er i 4pp er litt uvist... kan være 5/6.. hehe... men har hatt 4 hele pp'er.... Håper det retter seg for deg, eller er gravid=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...