BabyTanker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 I går kom TR, ikke sett henne siden mars.. Men jeg tenkte pyttsann, vant til det etter 1 år med prøving og ustabil syklus. Og når jeg står opp i dag, så har det ikke kommet noe siden i går.. Og har ENDA ikke kommet noe mer. Hva er det her? Noen som har opplevd? Noen som har opplevd det å vært gravid? Eller noen som har opplevd det og ikke vært det? Kan man bare plutselig få mensen som varer 1 dag, og nesten mindre enn det til og med? Småforvirra, men om TR har tenkt å være så kort, så GREIT for meg egentlig.. Bare ikke vant til det!
monca*84*j12 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har faktisk opplev dette flere ganger siden jeg slutte på pille i jan... men mens har stortsett kommet en uke eller så etter på... så om jeg faktisk er i 4pp er litt uvist... kan være 5/6.. hehe... men har hatt 4 hele pp'er.... Håper det retter seg for deg, eller er gravid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå