Gå til innhold

hva slags grill har dere? kull el gass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om jeg skal kjøpe en skikkelig oppbygd grill el om jeg skal investere i en gassgrill...

har dere tips?

hvorfor akkurat den grillen?

hvor er den kjøp?

og hva koster den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss grill, gassgrill.. Vi har kjøpt av typen "Outlander" trur jeg det heter, å den fåes kjøpt på plantasjen - faktisk veldig billig! 998,- betalte vi! Grillen har to brennere av nyeste design (altså, uten steiner nederst) og en sidebrenner til å koke evt saus o.l på. Veldig ålreit grill, vi er kjempefornøyde! :D

Skrevet

Vi har en gassgrill trio....ett eller annet. Selges flere steder, blant annet felleskjøpet. Det er en stor grill og man får mye for pengene, 3000 kr kostet den. Bare husk at om man vïl ha 11 kg gassbeholder i lettvekt koster det også en del, i alle fall over 1000 kr. Jeg syns det er mye enklere og raskere med gassgrill, men man får ikke helt den samme lukta som når man bruker kull og tennvæske.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

En fin gassgrill samboer kjøpte i fjor...:-)

Skrevet

Kjøpte gassgrill i fjor,og har ikke angret en dag.

Veldig lettvint å tenne opp,du slipper å styre med kull og tennvæske.

Og har vel grillet mer på den i løpet av den tiden vi har hatt den,enn vi noen gang har gjort tilsammen i de årene vi har brukt kullgrill.

Tror vi betalte rundt 3500,da var den nedsatt med en 1000-lapp.

Gassbeholderen kjøpte vi av noen venner som hadde en til overs.Ga 500 for den,da var den full.

Vet ikke helt hvor mye en beholder koster ny,men får fyllt opp for 200-250 kr.Og den holder jo lenge

Skrevet

Kjøpte den forresten på Botania

Skrevet

Vi har fått gassgrill av svigers.. Som man ikke trenger steiner i..

Skrevet

Vi har begge deler, og foretrekker kullgrill for da får maten best smak/lukt. Vet ikke hvor gassgrillen er fra for vi fikk den brukt av en kamerat.

Skrevet

Vi har akkurat investert i en utepeis/-grill, så her blir det kun grilla med kull:) Liker det aller best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...