Miniogmy Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 serien birth stories går på reality channel, fra get... noen fler enn meg som ser på det`?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 jepp innimellom så:)hjemme sykemeldt så ikke alltid flust å finne på:)har den på viasaten her;)
Miniogmy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 sykemeldt her og.. sitter å puster med jeg, og sutrer når ungen kommer.. emosjonell??? neeeeida!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 hehe, jeg og...kommer noen tårer for hver fødsel...og holder pusten:) skal ikke mye til, men fødsler er veldig spesielt da, samme hvor mange man ser synes jeg:)
Miniogmy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 vet.. blir helt tussete hver gang jeg ser et sånt program.. glad typen ikke er hjemme! da hadde jeg blitt mobbet!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Ja feller noen tårer når vi ser noe på tv sammen av helt håpløse ting, får noen blikk da, hehe:) Langt er du på vei da? jeg har termin 10november... er sm pga hyperemesis og bekkenløsning...jippii. Virker ikke som jeg får komme tilbake til jobb før ungen er ute..trist, men man må gjøre det som skal til:(har jo ikke noe på jobb og gjøre heller.
Miniogmy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 jeg har astma, bekkenløsning og hodepine, så er derfor jeg er hjemme.. har termin 15 november, så vi er nok ganske like langt på vei, hehehe! tviler veldig på at jeg kommer hjem, trener jevnlig for å få en bedre rygg, men er ikke store endringen der akkurat.. kaster du opp fortsatt?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Huff, ja da virker det ikke som vi har det noe særlig noen av oss:)men men, alt for de små Ja, jeg kaster opp 5-10 ganger om dagen, blæh, men bedre enn før, da jeg ikke gjorde annet;)nå er det bare å klare å holde litt mat per dag så jeg slipper sykehus igjen for det er så trist:) Bekkenet har jeg sliti med de to forrige svangerskapene og, så gjør bare så godt jeg kan for at det ikke skal bli værre. Men innimellom er det noen gode dager og + at det er flott å være gravid om sommeren, særlig i 2 tri;)
Miniogmy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2008 ja, skal strutte med magen på stranden, det gleder jeg meg til! huff, har ikke kastet opp en gang , men hadde streptokokker, så gikk på penicillin da.. ikke særlig.. ble uggen av det, og bra når jeg var ferdig..er egentlig ganske fornøyd med tilværelsen som gravid, jeg mener, vi kunne hatt så heftig bl at vi måtte bare ligget med pute mellom beina, eller hatt risikosvasngerskap, og bare ligget på sykehus hele tiden, så jeg føler meg heldig!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Ja er sånn man skal tenke, det er godt man "slipper unna" med en sykemelding i handa og slipper innleggelser. Og så lenge babyen har det bra, så må vi være fornøyde:)jeg og føler meg superheldig, kjente spark fra utsiden for første gang i går og kjente også idag så går bare og smiler;)
Miniogmy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2008 heldiggris, kjenner ett og annet på innsiden, men de er så forsiktige så er ikke helt sikker.. men det kommer det som alt annet!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 ja ble overasket selv, hadde ikke ventet det ennå... men nå får jeg hente jentene i i bhg. så er det vel på tide og lage middag. Godt man har mange rundt seg, eller så hadde nok ikke dagene følt så meningsfulle alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå