vekt85 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Noen som har tatt kurs eller nettkurs gjennom dem? Erfaringer? Vurderer å melde meg på et kurs;Spesialpedagogikk. Men vil helst vite mer om Aftenskolen så jeg ikke kaster pengene bort på noe jeg ikke får noe igjenn av..
Me & Ne Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har tatt spesped 40 timer kurs på aftenskolen. ikke det som gir studiepoeng.Var ikke det helt store,tok det i arendal og kunne like gjerne lest meg til alt sammen. Men som sagt,er det poenggivende er det et helt anna opplegg så ikke sammenlign.
vekt85 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Er det 40timers kurset jeg hadde tenkt på ja, hmm, så det var ikke verd pengene og tiden? når du sier du du like godt lest alt sammen, mener du da selvstendig(funnet litratur selv som passet), eller via brevkurs/nettkurs?
Me & Ne Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 vi brukte en bok vi gikk igjennom,kunne bare lest den. men det er jo ikke sikkert det er samme opplegget hos deg. og for meg teller det ingenting heller å ha kurset,sånn for lønn osv. hva jobber du med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå