Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Orker ikke lese nå..men så bilde av hunden din og datteren din..kjempesøte begge to:-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 takk. skjønner at du ikke orker, snuppa har sovet en stund nå så jeg har fått tid til å skrive litt ser du...
silhah og emilie Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 kjempe fin blogg:) og datteren din er jo bare nyydelig da:) her er min om du vil se: www.diva-smurf.blogspot.com
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 så fin silhah og emilie!!! Så dritt at den frisøren klipte av deg alt håret! da hadde jaggu jeg blitt pist også. Fint du har en type som sier i fra for deg Får håpe du blir like fin med extantions da, legg ut bilde på bloggen, har lyst til å se
silhah og emilie Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 ja det var ikke noe særlig gøy...satt å stor grein da jeg kom hjem hehe skal legge ut bilder ja. håper bare det blir fint:)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Takk Miss Beauty! ja, det er forferdelig trist med voffsen min. Og snuppa er verdens skjønneste *SSS*
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Måtte bare tilbake å lese om hunden nå jeg..er sånn dyrevenn ser du:-) Stakkar hunden...det er helt uffatelig hvor glad du blir i kjæledyret ditt..vi har selv en liten katt, og hun er heldigvis kjempesnill mot datteren min men jeg tror jeg hadde død av sorg hvis vi måtte avlive henne...hun er min andre baby:-) Missy heter hun:-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 ja, jeg tror jeg holdt på å dø av sorg også, jeg grein av alt, og griner fortsatt om noen snakker om han eller noe, kan tror jeg gråt når jeg skrev det blogg innlegget der. du er heldig som har en katt som er snill mot jenta di. det er et umennskelig valg å ta, men man må tenke på sikkerheten til sitt aller kjæreste.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Så klart. Det er ikke alltid dyr og barn går sammen dessverre..men verre er det jo når du har hatt kjæredyret lengst:-( Er utrolig glad for at katten min har ett fint lynte..men har hatt katter før som har vært skikkelig sinte, og som aldri hadde godt bra sammen med barn.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Det er som du sier, men jeg hadde aldri trodd det ville skjedd, for det er jo inger i familien som lå oppå han og så på barnetv, og han sov som en stein lissom. Så at han skulle reagere sånn på et barn i sitt eget hus var vondt og trist, men jeg var jo ikke slik involvert i de andre ungene da, og de bodde jo ikke her. men dyr er forskjellige, akkurat nå om dagen passer vi en nyyyyydelig puse katt for ei venninde (en hellig birma) og han er så tålmodig med snuppa, hun bruker han som hodepute nesten vettu...hehe. så nå vurderer vi en birma da...men føler det blir feil ovenfor zicco. Missy er et fiiint katte navn forresten!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Å herlighet så trist!=( Skikkelig klump i halsen, og tårer her jeg sitter å leser om zicco!!! Savner mine egne firbente venner, og skjønner godt hvordan du hadde/har det! Og du hadde en nydelig liten en=)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 ja, det er trist, forferdelig. har du hatt hunder du også??
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Ja, har vokst opp med hunder. Noen er blitt gamle, og noen har måttet avlivess av andre grunner=( Utrolig trist er det! Tror ikke folk som ikke opplever det selv kan skjønne det... Er jo ikke BARE et dyr som mange sier. Kan se litt om tre av hundene om du vil=) http://www.brisakosbullseyelukas.piczo.com/?cr=7&rfm=y
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 De var jo suuuper søte. Lukas var jo bare helt enormt skjønn, for et utrykksfullt ansikt Også så stilig bursdags dato da
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Ja, han var noe for seg selv=) Datoen var så stilig, og alle komenterte det;o) hihi.... Og det tidige nå er at den datoen kommer alltid til å være halvtårsdagen til snuppen=) Hvilken rase var zicco?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 Kan jeg spørre om hva som skjedde med han?? Zicca var blanding av shæfer, jämthund og boarder collie.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Måtte gi han tilbake til oppdretter når vi fikk snuppa=( Men vi vet ihvertfall at han har det godt!=)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #21 Skrevet 22. mai 2008 ja,da har han det godt. fint dere hadde den muligheten da
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. mai 2008 #22 Skrevet 22. mai 2008 Ja, "heldigvis" var han fòrverts hund=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå