Reveenka Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Nå må jeg dra å hente unga til typen i barnehagen, på skoorn og ei som er hoss ei venninne - for typen sier at'n kommer seint hjem i dag og. Og i kvell spørten om jeg først kunne ta med dem tre store til en sånn derre opptreden som alle førskoleunga har her i bygda hvært år, og etterpå nåe det er færdig, måtte jeg gå på et foreldremøte på skoorn for han kunne ikke, og ikke eksen hans hell. Trur dere atte jeg blir lurt, eller er det bare det atn stoler så innmari på meg atte jeg får værre med unga hans på alltingen?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Lurt!!!! Og ikke av ham, men av BIOMOR!!!!!!!!!!!! GARRANTERRT!!!!! DJEEEZES AZZ......................
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Næi jeg trur ikke du blir lurt.... Spørsmåle er vel heller om du gidder. Fårru betalt nåda??? Truru bare kan gå fra den forestillinga nåru ikke gidder mer ass, truru ikke onga finner veien hjem sjæl a??
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hvor sa du at dere skulle henn? Jeg skjønte ingenting jeg!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Ser du det ikke eller ????? er u dum lizzom ???!!!! Biomor og typen har et forhold !!!!!! jeg hadde klikket i vinkel:( stikk over til biomor og bank rævskitten av ho.......god luck sier jeg bare!!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Oj den hadde ikke jeg tenkt på, men jammen satte du fart i mine mistanker også.. Hadde jammen tatt turen sporenstreks over for å ta dem på fersken! De bruker deg bare til gratis barnevakt!!
Reveenka Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2008 Nei, det trur jække ass. For atte han elsker bare meg, det har'n sagt sååå mange ganger,og dessuten så er'n ikke typen til åvære utrol lissom. Men jeg tenkte atte siden jeg ikke får betalt, så blir jeg utnytta lissom? Men unga er jo innmari søte dah - med snørr og det hele. Mener du atte unga kan gå hjem? Det er et kvarter med bil - men det er sikkert mange dem sjenner som sjører forbi dem på hjemveien, så kansje dem får sitta på med non?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Alt er lov i krig og kjærlighet, så om onga må gå i 1 time for at du skal sjekke om typen er utro, er vel rett og rimelig! Det er jo litt hans feil osså at du må sjekke på'n..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå