miss blithe Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Tror vi skal dele opp bordene til kaffen, men da pynter jeg heller med lys på de bordene. Og setter bomsteroppsatsene som var på bordene til å begynne med andre plasser. Feks ved gavebordet, i baren, ved sittegruppene om dere har det.
Vannmann35 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Vi setter frem litt telys og kanskje en og annen blomst her og der, pynter litt, men ikke noen store greier der!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg fikk søstra mi til å plukke blomster, og kjøpte noen billige glass til vaser som vi satte på de borda. Det var kjempekoselig, og billig. Men var ikke så grusomt mange småbord da, tror hun laget ca 10 små buketter. (Og jeg har en bestemor med stor hage jeg fikk plukke det jeg ville i.)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Takk for svar. Da sparer jeg noen kroner der.Da kjøper jeg bare oppsatser til langbordet,og setter de rundt etterpå,og pynter resten av bordene med lys ol.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Skal dere ha bordlapper med navn til kaffi også????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå