Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Må bare fortelle at jeg drømte om deg i natt :0) Jeg drømte at du kom på besøk til meg, men det rare var at vi var oppe hos mamma fordi jeg torde ikke vise deg huset mitt.Var redd du fikk hetta av beito møblene mine,hehehe. I tillegg hadde jeg lånt noen strømper av deg, noen knall oransje og hvite tjukke strømper.Såg ut som fotball sokker, men de ble brukte til skjørt..Er det mulig??, Tror nok ingen av oss hadde brukt noe sånt ;0) Konkusjonen min er at jeg har blitt sprø!!! Men du og du så kos det hadde vært med besøk av deg :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hahahahahaha..............filler`n altså, så ble jeg avslørt til slutt..............jeg får veldig ofte hetta av andres møbler...........not;-D Men knall oransje og hvite tjukke strømper som skjørt, jo se det du........det går jeg i HEEEELE tiden og jeg kler det!!!!!! Å besøke mamman din og deg derimot, det gjør jeg gjerne en gang!!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hehehe bare å komme , må bare gi meg litt tid å rydde først :0) Tror jeg las en tråd om at du liker interiør og det har vel spunne bak i hodet, strømpene er det verre med ;0) Lo da jeg våkna idag, for en merksnodig drøm,de strømpene var sååå viktige..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 De strømpene skjønner du........de er nok litt meg, litt sånn Pippi:-) Rampejente som elsker å leke og ha det gøy!!! Og du, selv om jeg synes det er gøy og spennende med interiør og farger, så har jeg det verken perfekt hjemme eller spesielt ryddig!!!! Bare så du vet det, og alle dere andre rundt i verden som sitter her og snikleser! Og jeg bryr meg overhodet ikke om hvordan andre har det, bare de trives der selv!! Er ganske enkelt satt sammen jeg altså;-D
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Hehe det rare er at jeg ikke er det spor redd for å vise deg hjemmet mitt, men i drømmen så var vi oppe hos mamma..Spiste god mat og kosa oss.. Fikk pakke i posten idag sommer tøy, så nå kan bare sommeren komme, men jeg har lagt på meg alt jeg slanka meg i jan-feb.det er nedtur det.Har spist mye snop og drukke cola, så ba om det selv.. Blir kanskje sverige tur på oss i sommer, da drar vi nok forbi der du bor , Juli/august...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Da må dere komme på besøk!!!!! Det blir koselig:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå